$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ולדאנו הודה: "אנו מחפשים חלוץ לחצי שנה"

המועמדים המסתנים להצטרף לריאל: קלוזה, אדבאיור וגקאס. מוריניו טוען: "זה לא קשור ליכולת של בנזמה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.01.11 - 10:21

"אנחנו בודקים, מגששים. אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל זה נכון שאנחנו מחפשים חלוץ ל-6 חודשים", הודה מנכ"ל ריאל מדריד חורחה ולדאנו, והדגיש: "אבל רק לחצי שנה, לא מעבר לזה". הלחץ העצום של המאמן ז'וזה מוריניו ואוהדי הבלאנקוס כנראה משפיע, לאחר התעקשות ארוכה מצד ההנהלה לצרף מחליף זמני לגונסאלו היגוואין הפצוע.

"לבנזמה חסר קצת רעב בשביל לכבוש, אבל לעניין החלוץ שאנחנו רוצים לצרף אין קשר ליכולת של כרים", הדגיש מוריניו, שהבין כי הדרך לקבלת מימון לרכש עוברת דרך ריצוי הנשיא פלורנטינו פרס באמצעות שקט תעשייתי. "העניין הוא שאני מסתכל על הספסל שלי ואני רואה את גאגו, לאס, גראנרו... פשוט אין לי מספיק חלוצים".

על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, ישנם כבר מספר מועמדים מרכזיים על הפרק. הראשון מתוכם, שסוכנו כבר הודה בקיומם של מגעים, הוא מירוסלב קלוזה. החלוץ הוותיק של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, סגן מלך שערי כל הזמנים בגביע העולם (14, יחד עם גרד מולר), שיחק העונה רק 16 משחקים בכל המסגרות וכבש 11 שערים.

מועמד נוסף הוא כמובן עמנואל אדבאיור, חלוץ נבחרת טוגו, שצפוי להיפרד ממנצ'סטר סיטי לאחר שזו צירפה את אדין דז'קו מוולפסבורג בשבוע שעבר. גם שמו של תאופאניס גקאס, חלוץ נבחרת יוון ומלך שערי הבונדסליגה הנוכחי מפרנקפורט, עלה כאפשרות. השחקן בן ה-30 כבש עד כה העונה 16 שערים ב-23 משחקים בכל המסגרות. גם לואיס פביאנו (סביליה), נלסון ואלדס (הרקולס) ואדם ז'לאי ההונגרי (מושאל מריאל למיינץ) הוזכרו כמועמדים.

כל העניין סביב נושא החלוצים החל כבר בקיץ, כאשר ז'וזה מוריניו דרש לקבל חלוץ מרכזי נוסף ונענה בשלילה. אחרי פציעתו של היגוואין, שעבר ניתוח בגבו וייעדר כארבעה חודשים, עלתה הסוגיה שוב על הפרק ביתר שאת. כעת נצטרך לחכות ולראות האם הבלאנקוס יצרפו עוד חלוץ לחוד, או שכריסטיאנו רונאלדו ייאלץ להמשיך ולשאת בנטל הכיבושים כמעט לבדו.

אחרי ה-1:3 על אתלטיקו במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך, בריאל מתכוננים למשחק הליגה הקרוב בחוץ מול אלמריה (ראשון, 20:00, שידור חי כאן באתר). היריבה מדורגת כיום במקום הלפני-אחרון בטבלה והפסידה בשלושת המחזורים האחרונים.