שתף קטע נבחר

גביע: 1:3 לריאל מדריד על אתלטיקו

האדומים-לבנים אמנם כבשו ראשונים, אבל תשובת הבלאנקוס היתה מוחצת ורק דה חאה מנע תבוסה. ראמוס, רונאלדו ואוזיל סידרו למוריניו יתרון לקראת גומלין רבע הגמר. 0:1 לאלמריה

ריאל מדריד אמנם לא הותירה רושם כמו ה-0:5 של ברצלונה על בטיס, אבל גם הלבנים עשו אמש (ה') צעד ענק אל עבר חצי גמר גביע המלך הספרדי עם 1:3 על אתלטיקו מדריד.

 

כיאה לדרבי, גם הקרב הראשון של עיר הבירה התאפיין במשחק חם ועמוס באמוציות. אתלטיקו עקצה ראשונה, כשדייגו פורלאן דחק לשער הריק בסיומה של התקפת קבוצתו, ספק מעמדת נבדל (7). סרחיו ראמוס התרומם גבוה מעל הגנת האורחים ונגח נהדר את השוויון כבר בדקה ה-13. כאן החל המופע של דויד דה חאה, שוער אתלטיקו, שבמו ידיו מנע מריאל להפוך את התוצאה.


סרחיו ראמוס. נגח נהדר את השוויון של ריאל (גטי אימג'ס)

 

בדקה ה-60, אחרי החמצה מסמרת שיער של חבריו ליד שערו של איקר קסיאס, גם הוא לא יכול היה להושיע את האדומים-לבנים. מסוט אוזיל בישל נהדר

לכריסטיאנו רונאלדו, לו נותר רק לדחוק לרשת החשופה.

 

הקשר הגרמני חתם את החגיגה בדקה ה-89, אחרי סוג של דאבל פאס אנחל די מריה. קאקה שוב עלה מהספסל של ז'וזה מוריניו, כשנכנס בדקה ה-55 במקום קארים בנזמה.

 

במשחק המוקדם גברה אלמריה 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה, הגומלין ייערך בגליסיה. קנוט רינדארוי, שחקן ההגנה של האורחת, הכריע את המשחק עם שער עצמי בדקה ה-34.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סרחיו ראמוס
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים