$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זרקו שוחרר למעצר בית: "הצדק ייצא לאור"

ביהמ"ש דחה את בקשת התביעה להשאיר במעצר את שחקן העבר, החשוד בסחיטה ואיומים נגד דה סילבה. התנאים: אי הימצאות אינטרנט ואיסור יצירת קשר עם גורמים שאינם בני משפחתו או פרקליטו

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  13.01.11 - 14:20

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, שרית זמיר, החליטה היום (חמישי) לשחרר את לירון זרקו למעצר בית בתנאים מגבילים, לאחר 8 ימים שבילה בבית המעצר. זרקו ישהה בביתו, כשביהמ"ש אסר עליו ליצור קשר עם גורמים אחרים פרט למשפחתו ולפרקליטו, וכמו כן אסר על הימצאות אינטרנט בבית. המקום היחיד אליו יוכל לצאת זרקו הוא משרדם של עורכי דינו.

"עורכי הדין ביקשו ממני לא להגיב", אמר זרקו כשיצא מביהמ"ש, "לא יצא לי לראות את הפרסומים בתקשורת, אבל הבנתי שהמערכת המשפטית לא התנהלה בצורה הכי טובה. אני בטוח שבימים הקרובים האמת תצא לאור".

בנוסף, ישלם זרקו ערבות אישית בסך 15,000 שקלים, בעוד שארבעה ערבים נוספים - אחותו, אימו ושני חבריו - יפקידו ערבות צד ג' בסך של 20,000 ש"ח כל אחד ויהיו אחראים לשמור עליו במעצר הבית. "כשדה סילבה יחזור האמת תצא לאור", הוסיף אביו של שחקן העבר, שלמה זרקו.

זו היתה הפעם השלישית מאז נחשפה פרשת דה סילבה-זרקו בה הגיע שחקן העבר, החשוד בסחיטה ואיומים של חברו לשעבר בהפועל כפ"ס, לבית המשפט. הוריו של זרקו ואחותו חתמו על ערבות כספית, וכמו כן התחייבו לפקח עליו כל עוד הוא במעצר בית.

פרקליטיו של זרקו, עו"ד אלי כהן וברק כהן, המשיכו בדיון לכפור באשמה של סחיטה באיומים, וביקשו מבית המשפט חלופת מעצר לשהייה בבית תחת ערבות של קרובי משפחה, בטענה כי זרקו לא מסוכן לציבור ובטח לא לדה סילבה שאינו נמצא בישראל. הברזילאי, שעזב את הפועל תל אביב וטס לאוסטריה לקבוצתו החדשה, רד בול זלצבורג, יגיע רק בעוד שבועיים ארצה להמשך הדיונים בעניינו.

"אני שמח על החלטת בית המשפט", אמר עו"ד אלי כהן, "שהבין את הנתונים בתוך התיק ולאחר 4 שעות דיון שבהן כל צד הציג את עמדותיו וטיעוניו הסכים להמליץ לשחרור. המדינה קיבלה את ההמלצה, מה שאומר שלא יהיה ערעור".

רוב הדיון, שנערך במשך יותר מארבע, שעות התנהל בדלתיים סגורות מאחר וישנו צו איסור פרסום על פרטי החקירה, זאת לבקשת פרקליטו של דה סילבה, עו"ד אבי חימי.