שתף קטע נבחר

ממשיכים לפרק: 0:4 לברצלונה בלה קורוניה

ליגה ספרדית, מחזור 18: האלופה השיגה מאזן מושלם במשחקי החוץ בסיבוב הראשון (9 ניצחונות מ-9) ופתחה פער של חמש נקודות בצמרת, שער ושני בישולים לליונל מסי. סביליה ניצחה את ריאל סוסידאד 2:3 ב'אנואטה'

עוד חגיגה של ברצלונה. אלופת ספרד הביסה הערב (ש') 0:4 בחוץ את דפורטיבו לה קורוניה במחזור ה-18 בליגה ופתחה פער של חמש נקודות מריאל מדריד, שתארח ביום א' את ויאריאל. שחקניו של פפ גווארדיולה התקשו מעט במחצית הראשונה, אבל בהמשך פתחו מבערים ושוב הותירו את יריבתם מאחור.

 

 

הסכר נפרץ בדקה ה-26, כאשר ליונל מסי בישל בצורה מבריקה את שערו ה-150 של דויד וייה בליגה הספרדית. הכוכב הארגנטיני הכפיל את היתרון (שערו ה-18 העונה) בבעיטה חופשית מסובבת בדקה ה-51 ובדקה ה-78 עלה גם אנדרס אינייסטה על לוח התוצאות.


זכה לתשואות גם מאוהדי לה קורוניה, אינייסטה (רויטרס) 

 

הקשר הבינלאומי, שזכה לתשואות מהאוהדים ב'ריאזור' על שער הניצחון 0:1 שהבקיע לזכות נבחרת ספרד בגמר המונדיאל מול הולנד, התקדם מימין לשמאל ובעט מקו ה-16 כדור שטוח שחדר פנימה.

 

כעבור שתי דקות בישל מסי את ה-0:4, שכבש פדרו. קשר הרכש של בארסה, איברהים אפלאי, שולב כמחליף בהופעת בכורה בדקה ה-82. בכך ציינה ברצלונה סיבוב ראשון מושלם עם תשעה ניצחונות בתשעת משחקי החוץ. ה'אל מונדו דפורטיבו' כתב בכותרת "קבוצה של זהב" וגם ה'ספורט' החמיא: "עוד רסיטל של אלופה". לה קורוניה נותרה במקום ה-12 בטבלה.


עוד יום עבודה רגיל של ליונל מסי (AFP) 

 

סביליה, שסבלה עד לאחרונה ממשבר, זכתה בניצחון רביעי ברציפות (בכל המסגרות) כאשר גברה 2:3 בחוץ על ריאל סוסידאד. בעקבות התוצאה מדורגים

שחקניו של גרגוריו מנסאנו במקום התשיעי והם עדיין בתמונת המאבק על מקום במפעל אירופי בעונה הבאה.

 

דייגו ריבאס העלה (23) את הבאסקים ליתרון, ולאחר שפרדריק קאנוטה הישווה כעבור שתי דקות, החזיר יוזבה יורנטה (43) את היתרון למארחים. לואיס פביאנו הישווה ל-2:2 (63) וקאנוטה כבש (65) את שערו השני במשחק, שהיקנה לסביליה את שלוש הנקודות.

 

מלאגה ואתלטיק בילבאו סיימו בתיקו 1:1 במשחק בו נכבשו שני השערים בנגיחה. הארגנטיני הוותיק מרטין דמיקליס עשה זאת ראשון (80) לזכות המארחים מהדרום, חאבי מרטינס הישווה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

 


פורסם לראשונה 08/01/2011 22:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים