$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:2 להפועל באשקלון. אבוקסיס: אין תירוצים

האדומים חזרו לפסגה למרות משחק רע, עוזר המאמן בטוח שהיכולת אינה קשורה לבעיות בצמרת המועדון: "קשה לפתח משחק". דני בונדר (גול ראשון בבוגרים) וסלים טועמה הבקיעו. המגן: "אני מעוניין להתקדם"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.01.11 - 21:45

אחרי שלושה משחקים בהם כבשה ארבעה שערים או יותר, הפועל תל אביב הגיעה הערב (שבת) רדומה מעט לאשקלון ומכאן התוצאה: 0:2 על חניכיו של גיא עזורי בדרך למקום הראשון - שוב, לפחות עד שחיפה תשחק. הדאבליסטית לא נראתה לחוצה או מוסחת בגלל שלל הפרשיות והבלאגנים, אבל היא בהחלט נראתה עייפה, אולי אפילו זחוחה מעט. בסופו של דבר שער מוקדם של דני בונדר בדקה ה-8 (הראשון בבוגרים) ועוד אחד של טועמה בדקה ה-79 (שער השדה הראשון העונה) הספיקו כדי לעשות את ההבדל מול קבוצה שלא ממש האמינה בסיכויים שלה להפתיע. בדקות האחרונות הקהל האדום שעשה את הדרך דרומה הירשה לעצמו אפילו להשתעשע מעט בקריאות: "אבי נמני במכבי לעולם". בשבוע הבא נמשך טור הנקמה מול הקבוצות שלקחו לגוטמנים נקודות בסיבוב הראשון - עכשיו עכו.

 

יוסי אבוקסיס דיבר בסיום מפאת הגב התפוס של אלי גוטמן: "אני שמח שאנחנו מתרצים אחרי ניצחון. עבר עלינו שבוע שקשה לחק אחריו כדורגל. היה קשה לפתח את הכדורגל שלנו כאן אבל אני שמח שהצלחנו לקחת את הנקודות גם במשחק כזה". העוזר התייחס גם למהומות בהנהלה: "שאף אחד לא יחפש תירוצים. אנחנו באים ועושים את העבודה שלנו. כמובן שהיינו רוצים שהכול יהיה מושלם אבל גם אם לא אנחנו יודעים לבוא ולעשות מה שצריך כי יש לנו מטרות העונה". ואיך אפשר בלי כמה מילים על דה סילבה שהסתבך בעל כורחו בפרשת זרקו? "אני שמח שהוא טס בתחילת השבוע, כל העניין הזה לא נגע לנו מלכתחילה".

בונדר עצמו הוסיף: "ביקשו ממני לעזור ולעלות ואני שמח שעשיתי את זה על הצד הטוב ביותר. לא משחק גדול שלנו במגרש לא קל אבל הכי חשוב שניצחנו. כל שחקן רוצה להתקדם. ברוסיה יש ליגה טובה וקשה אבל בינתיים אני בהפועל וטוב לי פה". באותו עניין, אבוקסיס אמר על בונדר: "ביקשנו שיתמוך בהתקפה אבל לא ידענו שהוא יכבוש. רוסיה תחכה לו".

בצד השני, גיא עזורי אמר: "היתה אמונה לשחקנים אבל במשחק כדורגל היכולת מנצחת וזה מה שראינו כאן. זה ההבדל בין ההמנון של האלופות שהפועל שומעת להמנון של ליגת העל שזה כל מה שאנחנו רוצים לשמוע. יהיו שינויים כי יש סגל קצר. קרבות ההישרדות עוד לפנינו ואנו זקוקים לסגל יותר עמוק. אני לא מאמין בשינויים דראסטיים אבל נעשה את מה שנצטרך לעשות".

מהלך המשחק
האלופה היתה צריכה שמונה דקות כדי לעלות ליתרון ובעוד שעובדה זו אינה נדירה, זהות הכובש בהחלט כן. התקפה מסודרת מצד שמאל עברה דרך זהבי ותמוז לפני שהכדור הגיע לורמוט. כדור הגובה עלה לרחבה ודני בונדר הגיח מאחורי הבלם והסיט משלושה מטרים פנימה - 0:1 להפועל ת"א.

המארחים כמעט הגיבו בדקה ה-12 מחמוד עבאס זיהה את באשירו מגיח מאחורי בן דיין והכניס לו כדור מצוין אבל החלוץ התמהמה והכדור הורחק לקרן. בדקה ה-18 בן סהר עבר מצוין בשמאל, הגיע עד קו הרוחב והשאיר את תמוז לבד לגמרי משלושה מטרים אבל החלוץ גלגל לידיים של אהורלו במקום לכבוש. בדקה ה-50 חטיפה של תמוז סיפקה לסהר הזדמנות במפגש מול אהורלו אבל הוא ירה בשמאל לפינה הרחוקה והשוער ירה וקלט.

בדקה ה-54 שניר גואטה ניצל חוסר עירנות של בונדר ונכנס לרחבה אבל הבעיטה שלו נהדפה לקרן. הגנת הפועל הצליחה להרחיק עד מנטש שניסה מ-28 מטרים אבל זה הלך החוצה. בדקה ה-58 גאו התקרב אחרי כדור עומק טוב של גואטה אבל אניימה הדף לקרן.

בדקה ה-80 נעלם הסיכוי לקאמבק. טועמה השאיר לשבחון שפרץ לרחבה מצד שמאל. כדור הרוחב מצא את הקשר המחליף מוכן ומ-10 מטרים הוא ירה את שער הליגה השלישי שלו, הראשון שאינו בבעיטה חופשית - 0:2 להפועל תל אביב.

הפועל אשקלון: סטפן אהורלו, שי פטלק (שי מכלוף 88), דארקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, רביד גזל, שניר גואטה, זוראב מנטשאשווילי (אור עלווה 57), מחמוד עבאס, אריק גאו, עוסמאן באשירו (חנן פדידה 64).
הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, אביחי ידין (סלים טועמה 47), ערן זהבי, גילי ורמוט, בן סהר (יוסי שבחון 75), טוטו תמוז (איתי שכטר 60).
שפט: איתן שמואלביץ'.