$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אחיו של סופו: "הוא פתח דף חדש במכבי"

אלכס שחורציאניטיס, אחיו של סנטר הצהובים, בראיון לערוץ הספורט: "ביוון מפרגנים להצלחה של אחי. אני מאוד אוהב את אידסון ופארגו. במכבי העונה הכל מתחבר"

רועי גלדסטון  08.01.11 - 13:13

אלכס שחורציאניטיס הוא אחיו הקטן של סופוקליס. אם את הסנטר של מכבי ת"א מכנים 'בייבי שאק', את אחיו אפשר לכנות 'בייבי סופו'. הוא נמוך יותר ולא רחב כמו אחיו הגדול, אבל דבר אחד משותף לשניים – וזו האהבה לכדורסל. אלכס בן ה-24 שהגיע לבקר את אחיו בארץ, משחק בקבוצת קלית'אה היוונית. זו אמנם לא קבוצה שמשחקת בליגה הראשונה, אבל אלכס, שמשחק בניגוד לאחיו בעמדות 3 ו-4, מסתכל על ההתאקלמות של אחיו ומתמוגג. לאחר בעיות לא מעטות בקריירה, ומאמנים ששלחו אותו לסדנאות הרזייה, אלכס מאמין שאחיו הגיע למקום הנכון בזמן הנכון.

 

בייבי סופו סיפר בראיון לערוץ הספורט על ההתרשמות שלו מהכדורסל שמציגה מכבי ת"א: "הקבוצה טובה מאוד". הפורוורד הראה בקיאות ומוסיף: "זו הקבוצה היחידה ביורוליג שהפסידה רק משחק אחד בשלב הראשון והם משחקים גם כדורסל נכון וטוב, זה לא רק הרקורד הטוב שהם השיגו. הם יכולים להגיע לפיינל פור".

 

מה אתה אומר על סופו, שנראה שהתאקלם במכבי אולי טוב יותר מכל קבוצה אחרת שבה שיחק?

"הוא פתח דף חדש מבחינת הקריירה שלו כאן במכבי ואני שמח בשבילו. הקבוצה גם מצליחה ולכן זה מתחבר".

 

אלכס מספר על השיחות עם אחיו הגדול: "הוא אומר לי שהוא מאוד אוהב את ת"א. זו עיר יפהפייה ואחרי יומיים שאני כאן אני גם מאוד אוהב את המקום".

 

אמרת שמכבי יכולה להגיע לפיינל פור. ממה שראית עד עכשיו, מכבי שווה אליפות אירופה?

ת: "היא שווה פיינל פור, ושם הכל יכול לקרות. כרגע, מכבי היא בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר מבין שאר הקבוצות לזכות ביורוליג וגם בכל התארים, יחד עם הגביע והאליפות המקומיים".

 

אלכס מתייחס לסיקור של התקשורת ביוון בנוגע לאחיו: "הם כותבים על שחקנים שמשחקים מחוץ ליוון, ועכשיו הם אולי כותבים בצורה קצת שונה כשהוא משחק כאן. ביוון שמחים מהתוצאות של מכבי וההשתלבות שלו בקבוצה".

 

לסיום, ולפני שהלך לחגוג את הניצחון אמש על מכבי ראשל"צ עם אחיו וחברתו שגם כן נמצאת בישראל, סימן אלכס את השחקנים המשמעותיים ביותר במכבי: "אני מאוד אוהב את אידסון וג'רמי פארגו. הם אינטיליגנטיים ואני אוהב את השמאלית של אידסון והשקט שלו. פארגו הוא מאוד אתלטי ופשוט עושה הכל על המגרש, כולל לקלוע סלים קשים כשצריך".