יום חמישי, 09.05.2024 שעה 16:14

מאור מליקסון מול איציק עזוז (משה חרמון)

0:0 משעמם בין בני יהודה ובאר שבע בבלומפילד

אסולין, ז'אן, גלבאן ולוי ניסו לסכן את השער ללא הצלחה. סקאוט של ויסלה צפה במליקסון, צעירי וגלבאן. דרור קשטן: "שיחקנו כדורגל טוב ומודרני"

יום שבת, 08/01/2011, 17:10אצטדיון בלומפילד - 2,000 צופיםליגת העל - מחזור 17
הפועל ב"ש
הסתיים
0 0
שופט: רועי ריינשרייבר (ציון: 16)
בני יהודה
ליגת העל 10-11
 פלייאוף עליון 
4528-6335מכבי חיפה1
3836-7235הפועל ת"א2
3540-5335מכבי ת"א3
3134-4235בני יהודה4
2845-5735עירוני ק"ש5
2747-4735מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
2841-5733מכבי פ"ת1
2745-4933הפועל עכו2
2343-4133הפועל ב"ש3
2243-4033הפועל חיפה4
  
2635-3835בית"ר ירושלים1
2555-4235מ.ס אשדוד2
2344-2535בני סכנין3
2258-4235הפועל פ"ת4
1966-3335הפועל אשקלון5
1065-2435הפועל ר"ג6
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
  • הפועל עכו
  • 0 - 3
  • הפועל פ"ת
  • מכבי נתניה
  • 0 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ר"ג
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 3
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל אשקלון
  • 2 - 0
  • הפועל ת"א
  • מכבי פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 1
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

המחזור ה-17 של ליגת העל נפתח הערב (שבת) בבלומפילד עם 0:0 משעמם וחלש בין בני יהודה והפועל באר שבע לעיני כ-2,000 צופים שחזרו הביתה מאוכזבים למדי.

שתי הקבוצות הציגו את אחד המשחקים היותר חלשים העונה וגם המצבים שהיו, לא נוצרו ממהלכים מסודרים אלא מהתקפות מקריות ולשתי הקבוצות חסרה הרגל המסיימת במצבים המסוכנים.

ליאור ז'אן וליאור אסולין היו אחראים על ההחמצות בצד של הפועל ב"ש, פדרו גלבאן ושלומי לוי הצעיר בצד של בני יהודה. המצב הטוב במשחק היה של חלוץ ב"ש, שבדקה ה-67 נשאר לבדו מול אינוגבה אחרי מסירה יפה של מליקסון, אך החמיץ ברשלנות מקרוב.

ב"ש שהתחילה את המחזור במקום השביעי, עלתה בזכות הנקודה למקום החמישי עם 26 נקודות, זמנית בלבד. בני יהודה נותרה במקום ה-12 עם 19 נקודות במאזנה. המארחים כבשו שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים בליגה, נתון עלוב למדי.

שני אירועים מרכזיים שכן נרשמו במשחק לא היו קשורים לכר הדשא. היו"ר של בני יהודה, חזי מגן, הגיע לצפות בקבוצתו אחרי שהחרים את משחק הליגה הקודם וביציע, מלווה בסוכן השחקנים דודו דהאן, ישב סקאוט של ויסלה קראקוב שהגיע לצפות במאור מליקסון, פדרו גלבאן ולירוי צעירי - אך ספק אם הוא חזר עם רשמים מיוחדים מהמשחק המשעמם בבלומפילד.

קשטן: צריכים להיות סבלניים

אוהדי בני יהודה, כהרגלם במשחקים האחרונים, קראו למאמן דרור קשטן להתפטר ולקחת אחריות על היכולת הגרועה של הקבוצה תחת הנהגתו מפתיחת העונה.

דרור קשטן: "בני יהודה משחקת כדורגל טוב ומודרני"
מאמן בני יהודה, דרור קשטן, אמר בסיום: "היה משחק שווה כוחות והתוצאה משקפת את מה שהתרחש בשדה. שתי הקבוצות רצו להגיע להזדמנויות. בני יהודה שיחקה במשך שבועיים שישה משחקים והדברים השתקפו במהלך המשחק ובעיקר בסיומו".

חזי מגן בבלומפילד, הערב. הגיע לצפות בקבוצתו (משה חרמון)
חזי מגן בבלומפילד, הערב. הגיע לצפות בקבוצתו (משה חרמון)
 

"בני יהודה משחקת כדורגל טוב ומודרני. אנחנו מגיעים להרבה מאוד מצבים. יש בעיה ביישום ההזדמנויות להבקעת שערים ואנחנו מודעים לה. יש גל פצועים. גלאבן לא שיחק חמישה שבועות והוא שחקן משמעותי. יש לנו מחשבה להתחזק בחלון ההעברות. תהיו סבלניים. יש שחקן ארגנטיני שנבחן והוא עושה רושם לא רע אבל אני לא רוצה לקבוע דברים בפסקנות", הוסיף קשטן.

דרור קשטן (משה חרמון)
דרור קשטן. "שיחקנו כדורגל טוב ומודרני" (משה חרמון)
 

על ההחלטה להשאיר את משה ביטון ואסי בלדוט מחוץ לסגל אמר קשטן: "ההחלטה היא מקצועית נטו. זה שהם ותיקים לא נותן להם יותר זכויות. זכויותיהם שוות לכל שחקני הסגל. על כל השחקנים להוכיח את עצמם במהלך כך השבוע".

מאמן הפועל ב"ש, ניר קלינגר, אמר: "נקודת חוץ לא מדברת אליי. היינו צריכים לנצח והיינו יותר טובים מבני יהודה, במיוחד עד ה-30 מטר לפני השער שם נפלנו. לא היה פס אחרון. ההחלטות לא היו טובות. לא היינו טובים בחלק הקדמי".

ניר קלינגר (משה חרמון)
ניר קלינגר בבלומפילד. "היינו צריכים לנצח" (משה חרמון)
 

"שלטנו במרכז השדה והיה לנו שקט בהגנה. אני מאוכזב מההחלטות שהיו במהלך המשחק. אנחנו צריכים לדעת מה קורה, מה עם החבר'ה, איך הם מרגישים ולהתכונן למכבי חיפה. באנו לשחק כדורגל בלי רגשי נחיתות. זה מה שננסה לעשות בחיפה למרות שהמשחק קשה. הכל פתוח מבחינתי. כל משחק שמעורבת בו קבוצה גדולה, בטח כמו מכבי חיפה, אז זה אתגר גדול וקשה, אבל כיף שיש אתגרים בכדורגל", הוסיף קלינגר.

מחצית ראשונה
שופט המשחק, חיים יעקב, חולה ומי ששופט במקומו הוא רועי ריינשרייבר. 2,000 אוהדים נמצאים ביציעי בלומפילד. בגלל שבלדוט לא בסגל וכפיר אדרי יושב על הספסל, פעם ראשונה שגלבאן קיבל את סרט הקפטן.

בסיט, איבסקביצ´יוס ואביב חדד מחפשים את הכדור (משה חרמון)
בסיט, איבסקביצ´יוס ואביב חדד מחפשים את הכדור (משה חרמון)
 

בדקה השמינית ליאור ז'אן הצליח לפספס מצב נהדר חופשי ברחבה ונבלם לקרן. הכדור הגיע לליאור אסולין שהיה חופשי לחלוטין, אך ז'אן הפריע לו לבעוט והאורחים איבדו צ'אנס אדיר לשער.

מרכז המגרש לא קיים ושתי הקבוצות מדלגות מהגנה להתקפה במהירות. האורחים מנסים לסכן בעיקר דרך דוד רביבו ובמצבים נייחים.

דוד רביבו מנסה לעבור את אביב חדד (משה חרמון)
דוד רביבו מנסה לעבור את אביב חדד (משה חרמון)
 

בדקה ה-31 דוד רביבו ניסה לסכן פעם נוספת את השער. הקשר קיבל את הכדור על סף רחבת ה-16, הסתובב וניסה להקשית לפינה הרחוקה אך הבעיטה שלו לא היתה מספיק מדוייקת.

מחצית שניה
החצי השני נפתח ללא שינויים. ב"ש פתחה בלחץ על שער הכתומים אך לא הצליחה לסכן את השער במצבים ממשיים. בדקה ה-51 כדור קרן של דוד רביבו מצא את ראשו של ליאור ז'אן שנגח חלש למרכז השער, אינוגבה קלט.

מאור מליקסון מנסה לעבור את דין מורי (משה חרמון)
מאור מליקסון מנסה לעבור את דין מורי (משה חרמון)
 

בדקה ה-53 סוף סוף מצב לבני יהודה. שלומי לוי התנהל עם הכדור באגף ימין, הרים למרכז שם חיכה פדרו גלבאן, אך הקשר ההתקפי נגח רע והחוצה. בדקה ה-60 איברהים בסיט החלש הוחלף בסיראז' נאסר. בדקות החלשות האלו בבלומפילד בחר הקהל של בני יהודה להוציא את זעמו על המאמן, דרור קשטן וקראו להתפטרותו.

בדקה ה-66, שוב מצב לבני יהודה. הפעם שלומי לוי, מי שהכין לגלבאן במצב הקודם, קיבל את אותו המצב בדיוק וגם הוא נגח מכשבעה מטרים החוצה. שתי דקות עברו, מאור מליקסון פרץ יפה במרכז השדה, העביר כדור נהדר לליאור אסולין בין שני הבלמים של הכתומים, אך החלוץ בעט רע החוצה.

פיני בלילי מול יחיאל וז´אן (משה חרמון)
פיני בלילי מול יחיאל וז´אן (משה חרמון)
 

בדקה ה-70 כפיר אדרי נכנס במקומו של שלו מנשה. משה אסולין נכנס במקום ליאור ז'אן החלש בדקה ה-75. בדקה ה-85 קסטוטיס איבסקביצ'יוס נפצע בראשו והוחלף בחסן אבו זייאד.

בדקה ה-86 פדרו גלבאן וכפיר אדרי ביצעו תרגיל יפה בקרן, הקשר הרים למגן שהמשיך מהאוויר מ-כ-16 מטרים אך אוהד כהן היה במקום כדי להדוף את הניסיון המעניין.

מאור מליקסון בורח לאיציק עזוז ושלומי לוי (משה חרמון)
מאור מליקסון בורח לאיציק עזוז ושלומי לוי (משה חרמון)
 

בני יהודה: דלה אינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבסקביצ'יוס (חסן אבו זייאד, 85), שלו מנשה (כפיר אדרי, 70), פדרו גלבאן, שלומי לוי ופיני בלילי.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ליאור ז'אן (משה אסולין, 75), מאור מליקסון, דוד רביבו, איברהים בסיט (סיראז' נאסר, 60) וליאור אסולין.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?