$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בני יהודה-ב"ש 0:0. קשטן שוב נקרא להתפטר

הכתומים לא ניצחו מאז נובמבר, האוהדים שוב הביעו את דעתם בקולניות. המאמן: "אנו מוכרחים להיות אופטימיים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.01.11 - 17:10

הניצחון האחרון של בני יהודה היה ב-27 בנובמבר ומאז החבורה של דרור קשטן מחפשת 3 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים. המאמן השאיר היום (שבת) את אסי בלדוט ומשה ביטון מחוץ לסגל הכתומים מול הפועל באר שבע של ניר קלינגר, אבל יכול להגיד תודה דווקא לליאור אסולין שהחמיץ פעמיים מול דלה איינוגבה בדרך ל-0:0 בבלומפילד.

"היה משחק שווה כוחות שהתנהל במרכז השדה רוב הזמן, השליטה עברה מקבוצה לקבוצה", אמר קשטן שסירב להגיב על הקריאות לפיטוריו. "לא היתה רמה גבוהה, יש לנו תירוץ מכיוון ששיחקנו שישה משחקים בשבועיים, כולל פעמיים 120 דקות. היה אפשר לראות את זה על השחקנים. לא ניצחנו חמישה משחקים אבל צריך להסתכל הלאה באופטימיות. נתחזק".

על החלטתו לא להכליל את ביטון ובלדוט בסגל אמר: "אלה החלטות מקצועיות נטו. כדי להיות בסגל או בהרכב צריך לעבוד קשה. אני בוחר את הסגל בהתאם למה שאני רואה במהלך השבוע וכך גם היה הפעם".

מהלך המשחק
פתיחה טובה של בני יהודה הסתיימה דווקא בהחמצה של ליאור אסולין (7) שמשמונה מטרים בעט לשמיים. ארבע דקות חלפו ולירו צעירי נכנס לרחבה ובעט מצד ימין ליד הקורה של אוהד כהן. הקצב המשיך להיות לא רע, אבל המצב הרציני הבא הגיע כשהשעון עבר את הדקה ה-30. דוד רביבו הטעה את הגנת הכתומים ומ-18 מטרים בעט טוב, אבל רק ליד הקורה. ההחמצה הבאה הייתה שייכת לאיברהים בסיט, שבדקה ה-33 יכול היה לכבוש מארבעה מטרים אך משום מה המהלך שיצא לו שירת דווקא את בני יהודה, אחרי שהרחיק את הכדור במקום לנגוח למסגרת, 0:0 בהפסקה.

החצי השני נפתח בשליטה של באר שבע, מה שעיצבן את אוהדי הכתומים וגרם להם לקרוא לקשטן להתפטר. רוח הלחימה של פיני בלילי, שספג כרטיס צהוב אחרי עבירה על דוידזאדה, החזירה קצת סימפטיה מצד הצופים. בדקה ה-66 פרץ החלוץ באגף והרים לאיציק עזוז שנגח מתוך הרחבה ליד הקורה של כהן. בדקה ה-70 מצא מאור מליקסון את ליאור אסולין, שנכנס לרחבה ולבד מול איינוגבה בעט החוצה.

הרכבים
בני יהודה:
דלה איינוגבה; דין מורי, עוז ראלי, אביב חדד, שלו מנשה (כפיר אדרי/71), קסטוטיס איבשקביצ'יוס (ג'ורג' אמסיס/84), איציק עזוז, פדרו גלבאן, לירוי צעירי, שלומי לוי, פיני בלילי
הפועל באר שבע: אוהד כהן; אופיר דוידזאדה, עודד גביש, אבי יחיאל, אביתר אילוז, ליאור ז'אן (משה אסולין/74), דוד רביבו, מאור מליקסון, וויליאם סוארס, איברהים בסיט (סיראז' נאסר/60), ליאור אסולין