$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע ימשיך עם אותו הרכב: "רוצה הקרבה"

מאמן מכבי חיפה לשחקניו לקראת המשחק מחר באצטדיון ר"ג מול מכבי פ"ת: "המשיכו כך. אנו במגמת שיפור". פרסום ראשון: הירוקים יפנו לנצרת עילית בנוגע למוטי מלכה

תומר לוי
תומר לוי  08.01.11 - 12:36
אלישע לוי, נותן קרדיט (ניר בוקסנבאום)
אלישע לוי, נותן קרדיט (ניר בוקסנבאום)

מכבי חיפה תעלה למשחק החוץ ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה באצטדיון רמת גן עם הרכב זהה לזה שניצח את מכבי תל אביב 0:3 במחזור שעבר. המאמן אלישע לוי החליט להמשיך עם אותם 11 שהציגו משחק מצוין וזכו לשבחים על הופעתם ביום שני.

תומר חמד ימשיך לקבל קרדיט בהרכב ויפתח לצד אייל גולסה, ולדימיר דבלאשווילי ויניב קטן בחלק הקדמי. שי מימון יפתח במרכז ההגנה לצד אריק בנאדו.

הבלם הארגנטיני איגנסיו קאנוטו נפרד בסוף האימון מחבריו לקבוצה לאחר שבסוף השבוע נמכר על ידי הירוקים לקבוצת נסיונל מפרגוואי. קאנוטו יעזוב מחר את ישראל. לכן, מי שיהיה ככל הנראה הבלם השלישי במשחק מול מכבי פ"ת הוא סארי פלאח הצעיר מקבוצת הנוער.

בתוך כך ממשיכה חיפה לבדוק את אופציית הבאת בלם זר נוסף. סיכוייו של אנדריי פיליאבסקי להירשם במועדון כבר החודש אינם גבוהים מכיוון שחיפה רוצה בלם מנוסה יותר לצד מימון ובנאדו למחצית השניה של העונה. מאחר וקאנוטו עוזב מיידית, תגביר חיפה את מאמציה כדי להנחית בארץ בלם בתוך ימים. רק אם לא יימצא בלם לשביעות רצון הצוות המקצועי יירשם פיליאבסקי.

"אנחנו חייבים להגיע למשחק מול מכבי פ"ת עם אותה רמת נחישות והקרבה כמו במשחק מול מכבי ת"א", אמר אלישע לוי לשחקנים, "אהבתי מאוד את המשחק שלכם מול מכבי ת"א. אנחנו במגמת השתפרות כל הזמן ואני רוצה שנמשיך כך".

מהמשחק ייעדרו ליאור רפאלוב, פיטר מסיללה, מוחמד גאדיר וסינטיהו סולליך. חלק מאימון הבוקר של הקבוצה נערך תחת גשם שוטף. המשחק מחר יהיה ה-350 של ניר דוידוביץ', שוערה הוותיק של הקבוצה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, טאלב טוואטחה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אייל גולסה, תומר חמד, יניב קטן, ולדימיר דבלאשווילי.

בעניין אחר, מכבי חיפה בודקת אפשרות לצרף לשורותיה את הקשר מוטי מלכה שמשחק בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. אלון חרזי עקב היום אחרי השחקן במשחק של הקבוצה מול בת ים, ובמידה שהרושם יהיה חיובי, הוא יוחתם אצל הירוקים.

לאתר ערוץ הספורט נודע שגם בני יהודה והפועל ב"ש רוצות את הקשר. חזי שירזי כר צפה בשחקן כשגם הדרומיים נמצאים בתמונה. רק היום כבש מלכה את השער לזכות נצרת עילית ולפני שבועים הכריע את המשחק מול הפועל הרצליה כשעשה את ה-0:1.