$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תמיר כהן יצא לבולטון: אבא היה רוצה בזה

בנו של אבי כהן ז"ל יחבור לקבוצתו באנגליה אחרי שקם מהשבעה: "קשה לתאר מה אני מרגיש, אני יכול לנסות להסביר עד מחרתיים, אבל עדיין אף אחד לא יבין באמת. קיבלתי המון הודעות מהחברים בבולטון"

עמר בנוביץ  06.01.11 - 16:13
חוזר לבולטון, תמיר כהן
חוזר לבולטון, תמיר כהן

תמיר כהן הבטיח לאביו, אבי כהן ז"ל, בהלוויה כי הוא ידאג שמעכשיו השם 'כהן' יהיה גדול עוד יותר ממה שהיה עד היום. כעת, הוא בדרכו לקיים את ההבטחה. אחרי שקם מהשבעה על אביו, קשר הנבחרת יצא לבולטון ויחבור לקבוצתו במטרה לנסות ולהמשיך את הקריירה באנגליה.

"אני בטוח שזה גם מה שאבא שלי היה רוצה שיקרה", אמר תמיר כהן לפני ההמראה לאנגליה. "כולם יודעים שההגיון זה לחזור לאנגליה. קשה לדבר מבחינת הגיון שהרגש כל כך חזק ומשמעותי, אבל זה מה שצריך לקרות".

"אין לי כל כך מה להגיד מעבר לזה", הוסיף הקשר הנרגש. "קשה לתאר במילים את ההרגשות, אני יכול לתאר עד מחרתיים, אבל אף אחד לא יידע מה באמת אני מרגיש. המצב מאוד קשה. קיבלתי המון סמסים מהחברים שלי בבולטון שכולם איתנו".

משחקה הקרוב של בולטון ייערך ב-15 בינואר, כאשר היא תצא למפגש חוץ אצל סטוק סיטי. הוונדררס מדורגים במקום השביעי בטבלת הפרמייר-ליג מרחק 6 נקודות בלבד ממקום שמוליך בסיום העונה למוקדמות ליגת האלופות.