שתף קטע נבחר

גביע: אזלו הכרטיסים להפועל ת"א מול חיפה

תוך שעתיים בלבד נחטפו 1,000 כרטיסים שהוקצו לאוהדים האדומים לקראת המשחק בהדר יוסף במסגרת רבע הגמר. חבר ההנהלה, יונתן לרנר: "זה רק מוכיח שאנו חייבים אולם גדול יותר"

כמו לחמניות טריות. שעתיים בלבד לאחר שהוצאו למכירה, אזלו היום (ג') כל הכרטיסים שהוקצבו על ידי הנהלת הפועל תל אביב למשחק רבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה ביום ראשון (19:00, הדר יוסף, שידור ישיר בערוץ 1).

 

בקבוצה יפנו למשטרת ישראל בבקשה לשחרר עוד כ-200 כרטיסים, כשעד כה אישרה האחרונה כ-1,000 כרטיסים למכירה לאוהדי תל אביב ועוד כ-100 לאוהדי חיפה. מכירת הכרטיסים שהתקיימה היום בהדר יוסף היתה מיועדת אך ורק לחברי עמותת הפועל אוסישקין.


אוהדי הפועל תל אביב. הסתערו על הכרטיסים (צילום: יועד כהן)

 

"לצד תחושת הסיפוק מהביקוש הגדול לכרטיסים, אנחנו מתנצלים בפני חברי העמותה שלא הצליחו לרכוש כרטיס", אמר היום יונתן לרנר, חבר הוועד המנהל של הפועל ת"א. "לצערנו, המצב הזה ימשך עד אשר לא יהיה להפועל ת"א אולם הולם. יש לנו כבר 1,350 חברים בעמותה והמספר רק הולך וגדל. קיבולת האולם בהדר יוסף לא מספיקה למכירת יותר מ-1,000 מקומות והדבר מוכיח כי הפועל ת"א ראויה מיידית לאולם גדול יותר".

 

ומה במכבי חיפה? גם שם נגמרו כל הכרטיסים שהוצאו למכירה, ובמשרדי הקבוצה מתנהלת כעת רשימת המתנה למקרה של ביטולים. כמו כן מתנהל במשרדי הקבוצה רישום להסעה מחיפה לתל אביב ובחזרה, בעלות של 40 שקל. מהמועדון נמסר כי ההסעה תצא רק אם תהיה היענות של 40 איש לפחות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפועל תל אביב
צילום: יועד כהן
מומלצים