$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במכבי חיפה מפרקת 0:3 את מכבי ת"א

הירוקים, במשחקם הטוב ביותר העונה, נהנו משערים של טאווטחה (33), גולסה (40) ודבאלשווילי (55). הצהובים? הם עם שלושה הפסדים ב-3 משחקים מול החברות למאבק על האליפות ו-0 במניין שערי הזכות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.01.11 - 22:39

מכבי תל אביב ניצחה ביום חמישי האחרון את מכבי חיפה בגביע הטוטו. הערב (שני) נפגשו שתי הקבוצות שוב, הפעם במסגרת הליגה, והירוקים שלחו מסר חד וברור: עם כל הכבוד לגביע הטוטו, כשמדובר במשחק בעל חשיבות גבוהה אנחנו לא מתכוונים לרדת מנוצחים. החבורה של אלישע לוי התעללה באוסף השחקנים של יוסי מזרחי ואבי נמני, והביסה אותם 0:3 ללא תנאי בדרך חזרה למקום הראשון בטבלה. נשמע נחרץ מדי? האמינו לנו שלא. זה גם היה יכול להיגמר ב-4 או 5 חתיכות. טאלב טאווטחה, אייל גולסה ו-ולדימיר דבאלשווילי כבשו. אין בכלל ספק, חיפה תיאבק על התואר עד השניה האחרונה.

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב קיבל בקיץ תקציב בלתי מוגבל מהבעלים מיץ' גולדהאר בכדי לבנות קבוצה שתרוץ לאליפות. בפועל, אכן משחקים 11 על כר הדשא, אבל קבוצה זו לא. הצהובים סגרו הפסד שלישי בשלושה משחקים מול החברות למאבק על האליפות כאשר בשלושת המשחקים הללו הם לא כבשו ולו שער אחד. אם מחשיבים את קרית שמונה כקבוצת צמרת אז זה אפילו 4 הפסדים ב-4 משחקים. מביך. 

מהלך המשחק
כבר אחרי 15 שניות של כדורגל הירוקים כמעט כבשו. משומר העביר למרכז, סבן הרחיק לקרן רגע לפני שדבאלשווילי נעץ את הכדור ברשת. גולסה ניסה את כוחו מרחוק בחלוף 5 דקות, אך הכדור היה לא מדוייק ולא איים על שטראובר. הלחץ של הירוקים נמשך. כעבור דקתיים כדור רוחב נהדר של טאווטחה הגיע אל גולסה, שבנגיעה המשיך לכיוון השער אך החמיץ במעט את המסגרת. בדקה השמינית הצהובים סיכנו לראשונה. בוזגלו ניסה לכבוש בוולה, הכדור חלף מעל למשקוף.

הקצב הנהדר בקרית אליעזר נמשך. בדקה התשיעית מימון ספק הכשיל את קולאוטי בתוך הרחבה, תבריזי בחר להתעלם. בדקה ה-16 איגנסיו קאנוטו נכנס על חשבון שי מימון שנפגע בראשו בדקות הפתיחה. בדקה ה-19 הגיע הרגע השנוי במחלוקת של המשחק. רנגאלוב הגביה לרחבה וקולאוטי נגח לרשת. הקוון הרים את הדגל בטענה שהכדור עבר את קו הרוחב עוד לפני המסירה של הבולגרי, ואיתן תבריזי פסל את השער. בדקה ה-27 בעיטה של חמד חמקה בסמוך לקורה של שטראובר.

בדקה ה-33 הסכר נפרץ. כדור שנשלח לרחבת מכבי ת"א נראה היה אבוד, אבל טאווטחה הנחוש לא ויתר, הקדים את אחד השחקנים בצהוב ומזווית קשה שלח פצצה לרשת הגבוהה - 0:1 למכבי חיפה. בדקה ה-40 הירוקים חגגו בשנית. חמד הכניס כדור עומק נהדר לגולסה. הקשר חדר לרחבה, חלף באומנות על פני שטראובר וגלגל באלגנטיות לרשת החשופה - 0:2 נפלא לחיפה.

נמני ומזרחי הכניסו את אלירן עטר במקום מאור בוזגלו, אבל השליטה המשיכה להיות של הירוקים. בדקה ה-48 שטראובר התעופף והדף לקרן כדור שנגח גולסה. בדקה ה-55 זה הפך לתבוסה. דבאלשווילי חדר לרחבה, לא ספר את פאביצ'ביץ' ושלח את הכדור לפינה הקרובה של שטראובר - 0:3 ענק לחיפה. עד הסיום לא השתנה דבר, 0:3 גדול לחיפה שחוזרת למקום הראשון בטבלה.

הרכבים
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; איל משומר, אריק בנאדו, שי מימון (איגנסיו קאנוטו/16), טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (שלומי אזולאי/82), יניב קטן; ולדימיר דבאלשוילי, תומר חמד (עידן ורד/72).

מכבי תל אביב: לירן שטראובר; קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, רוני גפני (דור מלול/46); שרן ייני, גל אלברמן, יואב זיו, מאור בוזגלו (אלירן עטר/46); דימיטאר ראנגלוב (יובל אבידור/71); רוברטו קולאוטי.

שפט: איתן תבריזי