$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלירן עטר על הספסל. ראנגלוב, בוזגלו וקולאוטי ב-11 מול חיפה

נמני קבע את ההרכב שיעלה הערב בקרית אליעזר (תקציר המשחק כאן באתר). יואב זיו יפתח בקישור האחורי של מכבי על חשבון סידיבה המוצהב. המנג'ר אמר לחניכיו: "רוצה שתרוצו, שתיפלו, שתעשו הגנה"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  03.01.11 - 19:52

נמני התלבט, וגם בחר: אלירן עטר לא יפתח הערב (שני) בהרכב של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. החלוץ יחכה על הספסל ומי שייכללו ב-11 הם מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי ודמיטאר ראנגלוב.

  • חדשות נוספות, תקצירים, סגלים, סטטיסטיקות וטבלה בעמוד ליגת העל
  • רוצים להרוויח? להמלצות שלנו בווינר ומילוי טופס און ליין, כנסו לכאן
  • התגעגעתם? סיבוב ז' בגביע - שלישי ב-5LIVE+
  • קולאוטי, שכבש את שער הניצחון מול הירוקים בגביע הטוטו (0:1), יחזור להרכב על חשבון יובל אבידור. כפי שתרגל נמני באימון המסכם אמש, יואב זיו יפתח בקישור האחורי על חשבונו של ג'יבריל סידיבה המוצהב. גם גל אלברמן יפתח בקישור, במקום דור מלול.

    סאבו פאביצ'ביץ', שלא התאמן אתמול בגלל פציעה, חזר לאימונים מלאים ויעלה במרכז ההגנה לצידו של ניבאלדו. גיז'רמו ישראלביץ', הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ייעדר. מי שעוד לא ייכלל בסגל הצהובים הוא האריס מדוניאנין, ושוב מסיבות מקצועיות. בצוות המקצועי הדגישו כי ההחלטה לא משקפת רצון לוותר על השחקן.

    הרכב מכבי: לירן שטראובר; קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, רוני גפני; שרן ייני, גל אלברמן, יואב זיו, מאור בוזגלו; דימיטאר ראנגלוב; רוברטו קולאוטי.

    אבי נמני בתפקיד המוטיבטור
    "אני רוצה שתרוצו, שתפלו, שתעשו הגנה. שזה יבוא מתוך הלב שלכם". מהדברים של אבי נמני לשחקני מכבי תל אביב באסיפה לקראת המשחק מול מכבי חיפה הערב (תקציר באתר) אפשר להבין עד כמה חשוב המפגש לצהובים לאחר שלא הצליחו לנצח העונה אף קבוצת צמרת.

    "המשחק מול מכבי חיפה יהיה הפעם שונה. למרות שחסרים להם שחקנים הם עדיין קבוצה מאוד מסוכנת, ואנחנו חייבים לנצח כדי להישאר צמודים לצמרת", אמרו גורמים אחרים במועדון. במכבי ת"א זוכרים היטב את ה-1:0 בבלומפילד בפתיחת העונה, ויודעים שהדרך לאליפות חייבת לעבור בניצחון על קבוצה גדולה, דבר שכאמור לא השיגו עד כה.

    יוסי מזרחי אמר לאתר הרשמי: "יהיה משחק עם אווירה מצויינת בין שתי קבוצות טובות מאוד, עם המון שחקנים טובים, שמכירות האחת את השנייה מצויין. אני בטוח שנבוא נחושים ומודעים לחשיבות המשחק".