שתף קטע נבחר

כדוריד: דרבי צפוני בגביע המדינה

הסיבוב השלישי בגביע יפגיש בין קריית מוצקין מליגת העל לבין אס"א טכניון חיפה, ובין קריית אונו/גני תקווה לבין שכנתה הגיאוגרפית מסביון. כל המשחקים ייערכו ב-18-16 בינואר

הגרלת הסיבוב השלישי בגביע המדינה בכדוריד נערכה היום (א'), והועידה כמה וכמה מפגשים מעניינים. במשחק הראשון יתקיים דרבי צפוני, כאשר קריית מוצקין מליגת העל, שהעפילה ביום שישי האחרון לבית העליון, תתארח אצל העולה החדשה לליגה הלאומית, אס"א טכניון חיפה.

 

מפגש פיקנטי נוסף יהיה בין שתי שכנות גיאוגרפיות, כאשר מוליכת הליגה הלאומית, א.ס. סביון, תארח את העולה החדשה לליגת העל, הפועל קריית אונו/גני תקווה.


שחקני מכבי ת"א. ממתינים להפועל נתניה (צילום: יועד כהן)

 

עוד נקבע בהגרלה כי הפועל אשדוד, שמתמודדת על העלייה לליגת העל, תארח את עירוני רחובות מהליגה הבכירה. מ.כ חולון, שירדה בתום העונה שעברה

 מליגת העל ללאומית, תארח את מכבי רעננה מליגת העל. קבוצה נוספת מהליגה הלאומית שתארח קבוצה מליגת העל היא הפועל רמת גן, שתפגוש בסיבוב השלישי את א.כ. נס ציונה.

 

הפועל ראשל"צ 2 מהליגה הלאומית תארח את נועלת טבלת ליגת העל, עירוני פתח תקווה, מכבי קרייתים מהלאומית תארח את א.ס. רמת השרון מהבית התחתון בליגת העל והפועל נתניה המתקאמבקת תארח את מכבי תל אביב מליגת העל.

 

כל המשחקים ייערכו בין ה-16 ל-18 בינואר, כאשר המנצחות יתמודדו אחת מול השניה בסיבוב הרביעי. בסיבוב החמישי יצטרפו להגרלה גם האלופה, מכבי ראשון לציון, מחזיקת הגיע אס"א תל אביב, והפועל ראשון לציון ובני הרצליה, שדורגו ברביעייה הראשונה בתום הסיבוב הראשון של ליגת העל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כדוריד, אילוסטרציה
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים