שתף קטע נבחר

גם במשחק ראווה: נאדאל ניצח את פדרר

המדורג 1 בעולם גבר 6:7 (4), 6:7 (3) על סגנו בדירוג, בגמר טורניר ההכנה באבו דאבי. נשים: קלייסטרס גברה על ווזניאקי במשחק צדקה בתאילנד

כך במשחקים רשמיים, כך בידידות. רפאל נאדאל, שמוליך 8:14 בקריירה על רוג'ר פדרר במשחקים רשמיים בסבב ה-ATP, גבר על סגנו בדירוג העולמי גם הערב (ש'), במשחק ראווה.

 

זה קרה בגמר באבו דאבי, שם התכוננו השבוע שני הטניסאים הטובים בעולם לקראת הפתיחה הרשמית של עונת 2011, בשבוע הקרוב. הספרדי המדורג 1 בעולם, שזכה בטורניר באיחוד האמירויות גם בעונה שעברה, שמר על תארו עם 6:7 (4), 6:7 (3) במשחק צמוד בו קור הרוח שלו בשוברי השוויון הכריע את המשחק.


נאדאל ופדרר. הספרדי הפגין קור רוח בשוברי השוויון (צילום: רויטרס)

  

שני השחקנים שמרו על הגשתם לאורך כל המשחק ושתי המערכות הלכו לטיי ברייק. בראשון דווקא פדרר עלה ל-0:3, אבל חמש נקודות רצופות של נאדאל הוליכו אותו לניצחון. "אלה המשחקים הראשונים שלנו העונה כך שהם מהווים הכנה ראויה", סיכם המנצח.

 

ומה היה לשווייצרי להגיד? "לאורך כל הטורניר לא איבדתי את הגשתי אפילו פעם אחת ובכל זאת לא זכיתי בו. זה קשה, אבל זה רק טורניר ראווה".

 

ואם במשחקי ראווה עסקינן, אז בתאילנד, קים קלייסטרס גברה 3:6, 6:4, 10:12 על המדורגת 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי. לאחר המשחק, שתי הטניסאיות הטובות בעולם כיום חבטו 84 כדורים חתומים על ידן לאוהדים ביציעים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רפאל נאדאל ורוג'ר פדרר
צילום: רויטרס
מומלצים