$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאומית: רק 1:1 לכפ"ס מול בני לוד בבית

המשבר של הירוקים מחמיר עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. עיסא כבש לאורחים, אבינו הישווה. 0:0 לסקציה נגד עירוני בת ים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.01.11 - 20:28
אבינו. שער שהספיק רק לנקודה אחת

הפועל כפר סבא לא מצליחה לצאת מהמשבר. הירוקים של תומר קשטן שעד לפני חודש נראו כקבוצה הלוהטת ביותר בליגה סיימו הערב (שבת) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 מאכזב מול בני לוד בבית.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת כבש יחיא עיסא והשתיק את הקהל המקומי באצטדיון לויטה. אבל אבי אבינו הצליח לאזן בדקה ה-61 וקבע את תוצאת המשחק שבעקבותיו צימקה כפ"ס את הפער מרמה"ש המוליכה ל-4 נקודות.

סקציה נס ציונה פיספסה הזדמנות להעפיל למקום השלישי בטבלה אחרי שסיימה ב-0:0 מאכזב מול עירוני בת ים בבית. התיקו שהיה השישי העונה של קבוצתו של רפי כהן הותיר את הסקציה במקום החמישי. בת ים לעומת זאת טיפסה למקום ה-10.

הפועל נצרת עילית התאוששה משני הפסדים רצופים כשגברה 0:1 על הפועל הרצליה משער ניצחון של מוטי מלכה בדקה ה-34. הצפונים נותרו מתחת לקו האדום עם 5 נקודות בלבד. הרצליה נשארה במקום ה-7.

מכבי אחי נצרת ניצחה את מכבי באר שבע 1:2 משערים של כריסטיאנו דוס סנטוס (32) ואמג'ד סולימאן (34). ינון ברדה רק צימק (76) לאורחים.