$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חמד יפתח על חשבון ורד מול מכבי ת"א

קטן, גולסה ודבאלישווילי ישלימו את חוליית ההתקפה של מכבי חיפה, שלומי אזולאי חוזר לסגל החסר של הירוקים

תומר לוי
תומר לוי  01.01.11 - 13:55
דבאלישווילי, הפעם חמד לידו (ניר בוקסנבאום)
דבאלישווילי, הפעם חמד לידו (ניר בוקסנבאום)

אחרי ההדחה מגביע הטוטו במהלך השבוע, במכבי חיפה הסיקו כמה מסקנות. העיקרית היא שתומר חמד יפתח בהרכב במשחק הליגה מול מכבי תל אביב ביום שני (20:45, קרית אליעזר) על חשבונו של עידן ורד. בצוות המקצועי היו פחות מרוצים מהופעת ורד בגביע הטוטו ונראה שהפעם הוא ימתין להזדמנות על הספסל.

המשמעות היא שחמד, יניב קטן, אייל גולסה ו-ולדימיר דבאלישווילי ישמשו כחוליה הקדמית של אלישע לוי, בעוד שג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי יוצבו בקישור האחורי. מצבת הפצועים למשחק החשוב ביום שני ארוכה ולא מותירה הרבה אופציות התקפיות על הספסל של הירוקים. ליאור רפאלוב, פיטר מסיללה ומוחמד גאדיר מחוץ לסגל, ומי שחוזר לסגל לראשונה אחרי תקופה ארוכה יהיה שלומי אזולאי, שיהווה אופציה התקפית נוספת מהספסל.

רפאלוב הגיע לאימון בבוקר שבת לבקר את חבריו. ביום ראשון יוציאו לקשר את הסיכות המאחות את החתך מניתוח הבקע אותו עבר והוא יוכל להתחיל בהליך השיקום. מסיללה אמור לעבור ארתרוסקופיה ביום שני וגאדיר יעבור בעצמו ניתוח בקע במהלך השבוע הבא.

בחיפה מקווים שהקהל ידחוף אותם קדימה ומקווים להתגבר על הפציעות של מספר שחקני מפתח. רגע לפני פתיחת המחזור ה-15 בליגת העל, הירוקים מוליכים את הטבלה עם 34 נקודות, ארבעה ניצחונות רצופים ו-16 מתוך 18 הנקודות האחרונות.