$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסיללה יעבור ניתוח. ייעדר לפחות חודש וחצי

בחיפה אישרו למגן הפצוע לעבור ארתרוסקופיה. ישיר ב-5LIVE+ ברביעי: מכבי ת"א-הירוקים. פציעה בברך גם לדוידוביץ', שלא יפתח בשער

תומר לוי
תומר לוי  28.12.10 - 10:01

מכבי חיפה אישרה היום (שלישי) לפיטר מסיללה לעבור ניתוח ארתרוסקופיה. הניתוח ישבית את המגן הדרום אפריקאני לפחות לחודש וחצי. במידה שהבדיקות יראו גם פגיעה בסחוס של הברך ולא רק במיניסקוס, עשוי הדרום אפריקני להיעדר ארבעה חודשים ולחזור לפעילות רק בחודש האחרון של העונה.

במועדון סברו תחילה כי השחקן מסוגל לדחות את הניתוח ולפתוח בהתמודדויות הקרובות, אך ככל הנראה יאפשרו לו לנוח מול מכבי תל אביב בגביע הטוטו.

מוקדם יותר הרימו גורמים בחיפה גבה כשאמרו: "איך יכול להיות שמסיללה יצא לחופשה מוקדמת לפני שבועיים ופתאום הוא להוט לעבור את הניתוח באופן מיידי?".

בחיפה מודאגים מניר דוידוביץ' שנפגע גם הוא בברך. בקבוצה מעדיפים שלא לסכן את השוער שלא יתלבש למשחק מול הצהובים. גם יניב קטן, אדריין סילבה ואיגנסיו קאנוטו לא ישתתפו במשחק. החלוץ מוחמד גאדיר נמצא בספק למפגש מול מכבי בליגה שיערך ביום שני.