שתף קטע נבחר

מקורביו של באלוטלי: "הוא מתגעגע לאיטליה"

חלוץ מנצ'סטר סיטי מתקשה להסתגל לסגנון החיים באנגליה ומעוניין לחזור למולדתו. צ'זארה פראנדלי, מאמנו בנבחרת הלאומית: "כדי להצליח, מריו חייב להתנהג בהתאם"

סינדרום רוביניו/טבס. מריו באלוטלי הובא באוגוסט האחרון לאיסטלנדס בקול תרועה רמה, אולם עד כה לא הצליח לפלס לעצמו מקום של קבע בהרכב מנצ'סטר סיטי. האיטלקי ממוצא גנאי שותף רק לחמש דקות בניצחון 1:3 על ניוקאסל בסיינט ג'יימס פארק וצפוי לשבת על הספסל גם אחה"צ (ג', 17:00) במשחק הביתי מול אסטון וילה.

 

 

"ב-2011 אני רוצה להמשיך את המסורת שהתחלתי עם אינטר לפני שלוש שנים ולזכות באליפות גם עם מנצ'סטר סיטי", הצהיר החלוץ בשבוע שעבר, לאחר שהוכתר כ'נער הזהב' - תואר הניתן לשחקן השנה באירופה מתחת לגיל 21. יחד עם זאת, באנגליה לא פוסלים את האפשרות לפיה באלוטלי כלל לא יסיים את השנה בקבוצתו הנוכחית.


באלוטלי. יעזוב את הסיטיזנס עוד העונה? (גטי אימג'ס)

 

מקורבים לבאלוטלי צוטטו הבוקר ב'דיילי-מייל' באומרם כי השחקן מתקשה להסתגל לסגנון החיים באנגליה ובעיר מנצ'סטר בפרט. עוד הוסיפו וטענו כי השחקן לא הצליח לרכוש חברים במולדת הכדורגל ומעוניין לחזור לאיטליה בהקדם האפשרי.

 

בקמפיין הנוכחי כבש החלוץ חמישה שערים ב-11 הופעות בכל המסגרות, אולם עימות אלים עם ג'רום בואטנג באחד מאימוני הקבוצה, כמו גם עבירה חריפה על יוסוף מולומבו שהובילה להרחקתו בניצחון 0:2 על ווסט ברומיץ' (בו כבש גם צמד), האפילו על ביצועיו על המגרש.


קרלוס טבס. מה עובר על השחקנים של מאנצ'יני? (AP)

 

'סופר מריו' שלח רמז באשר לעתידו המקצועי כאשר הצהיר כי "יום אחד אענה בחיוב לבקשתו של זלאטן איברהימוביץ' ואלבש את חולצתה של מילאן", אולם מנגד קשה להאמין שהסיטיזנס יוותרו כה מהר על

הנכס שנרכש לפני חמישה חודשים בלבד תמורת 22 מיליון ליש"ט.

 

רוביניו, שעזב את הסקיי-בלוז אשתקד מאותה הסיבה, התייחס לסוגייה ואמר: "לא נראה לי שבאלוטלי יישאר שם זמן רב". עוד הוסיף הברזילאי וסיפר כי טרפד בזמנו את מעברו של קאקה למועדון: "סיפרתו לו איך החיים במנצ'סטר - שקר וגשום כל הזמן וגם שכעיר היא לא מציעה הרבה".

 

צז'ארה פראנדלי, מאמנו של באלוטלי בנבחרת איטליה, טען כי רק שינוי בגישה של השחקן יוביל למיצוי הפוטנציאל הטמון ברגליו: "אני מקווה ש-2011 תהיה השנה של מריו. חשוב לזכור שמדובר בילד בן 20 שזקוק להמשכיות כשחקן. אולם כדי שזה יקרה, באלוטלי צריך להתנהג בהתאם ולשמש דוגמא על המגרש ומחוצה לו". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מריו באלוטלי
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים