שתף קטע נבחר

פטי יאיא ישן בנמל התעופה: "סכנין לא עוזרים לי"

הבלם הקונגולזי, שאיחר לטיסתו חזרה לארץ, תקוע בגרמניה: "הכסף עומד להיגמר ואף אחד בקבוצה לא עונה לי, לא יודע מה לעשות". דובר סכנין בתגובה: "העניין מוסדר, פטי ישוב עוד הלילה לישראל"

ההתנהלות הלא מקצוענית של בני סכנין נמשכת. בנוסף למשבר החמור בקבוצה לאור סירובם של השחקנים לחתום על קיצוץ בשכרם, היום (ג') התברר עוד סיפור מוזר בו מעורב שחקן בקבוצה, הפעם פטי יאיא.

 

הבלם הקונגולזי, שנמצא בנמל התעופה בפרנקפורט בדרכו לישראל מחופשה, נשאר תקוע במקום ללא טיסת המשך, זאת לאחר שאיחר בדקות ספורות להגיע לנמל התעופה.


סלובודן דראפיץ'. עוד בעיה לאוסף (צילום: אורן אהרוני)

 

יאיא מנסה מאתמול להשיג מישהו מאנשי הנהלת סכנין על מנת שיסייע לו בעניין, אך ללא הצלחה. השחקן בילה את הלילה בשדה התעופה כשהוא ישן על ספסל והבוקר נשמע נסער: "אני מנסה כבר יום שלם להשיג מישהו מסכנין, אבל אף אחד לא עונה לי. אני תקוע בשדה התעופה ללא טיסה וגם הכסף שיש לי עומד להיגמר. אני לא מאמין שסכנין מתייחסים אלי בצורה כזו ולא עוזרים לי. לא יודע מה לעשות".

 

הבלם הוסיף: "ישנתי בשדה התעופה על ספסל כמו מסכן, אני לא יודע מה לעשות. יש לי כרטיס, אבל אין לי טיסה. אני תקוע כאן ועד עכשיו אף אחד מהקבוצה לא עונה ולא חוזר אליי. אם סכנין לא רוצים אותי אז שיגידו לי ולא אחזור לשם יותר".

 

דובר הקבוצה, מונדר חלאיילה, אמר בתגובה ל-ynet: "עודכנתי על העניין הזה רק עכשיו. אני מתקשה להאמין שלא רצו לסייע לפטי, כנראה מדובר בעניין טכני וננסה לעזור לו".

 

כעבור שעה קלה טען חלאיילה: "עניינו של פטי מוסדר, אנחנו נמצאים עמו בקשר והוא ישוב הלילה לישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים