$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גמאן: "הפועל ת"א מועדון מכובד באירופה"

הבלם (21) הרומני המועמד: "מקווה להגיע אבל הדברים אינם תלויים בי. אני מאמין ביכולות שלי"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  24.12.10 - 19:48

באמצע השבוע נודע כי ולריקה גמאן הוא המועמד המוביל, נכון לעכשיו, לרשת את דגלאס דה סילבה במרכז ההגנה של הפועל תל אביב. הבלם הרומני המשתייך לאוניברסיטת קראיובה נמצא על הכוונת של האדומים אם המו"מ מול קבוצתו אכן יצלח, הוא אמור להצטרף עוד במהלך חלון ההעברות בינואר.

"אין שחקן שלא רוצה לשחק במועדון שבכל שנה מתמודד על כל התארים וגם מכובד באירופה", אמר גמאן לאתר ערוץ הספורט, "לצערי, הדברים לא תלויים בי. אני יודע שהפועל מכרה את הבלם שלה ומאמין ביכולות שלי. הבעיה היא שהדברים תלויים בהנהלות של שתי הקבוצות".

גמאן, בסך הכול בן 21, מתנשא לגובה של 1.88 מטרים. הרקורד המקצועי שלו כולל 74 הופעות ושלושה שערים במדי קבוצתו היחידה עד כה, אוניברסיטה קראיובה, המדורגת במקום העשירי עם 20 נקודות אחרי 18 מחזורים. הבלם הצעיר מחזיק גם ב-16 הופעות ושלושה שערים במדי הנבחרת הרומנית הצעירה. גמאן זומן גם לנבחרת הבוגרת אך טרם נטל חלק באחד ממשחקיה.