שתף קטע נבחר

חדש באוסטריה: מפגש דייויס בהאנגר מטוסים

הנבחרת שניצחה את ישראל תארח את צרפת במארס 2011 בסמוך לשדה התעופה של וינה. איצטדיון חימר עם קיבולת ל-6,000 צופים ייבנה על מה שמשמש כיום לתחזוקת מטוסים

גביע דייויס, סוג של מונדיאל הטניס, נוהג לספק מדי פעם דרמות ואירועים ביזארים. אבל על הדבר הבא, כנראה שגם שועלים ותיקים של מפעל הנבחרות לא שמעו.

 

אוסטריה הודיעה כי תארח את צרפת, במפגש הסיבוב הראשון ביניהן ב-2011, על האנגר מטוסים. כן, זו לא טעות. איגוד הטניס האוסטרי הודיע כי מאחר ולא נמצאו מגרשים פנויים באיזור וינה בתאריך הרצוי, ההתמודדות בחודש מארס תתקיים על מגרש חימר שייבנה במיוחד בהאנגר מטוסים בשדה התעופה של וינה.


יורגן מלצר בטוח - המטוסים לא יפריעו (צילום: רויטרס)

 

נכון להיום ההאנגר המדובר משמש לתחזוקת מטוסים בשדה התעופה העיקרי של אוסטריה, אבל בסוף השבוע שבין ה-4 ל-6 במארס הוא יהפוך לאיצטדיון טניס עם קיבולת ל-6,000 צופים,

שיגיעו לעוד את הנבחרת המקומית מול סגנית אלופת הדייויס ב-2010.

 

יורגן מלצר, המחבט הבכיר של אוסטריה שגם הוליך את נבחרתו לניצחון בישראל בחודש ספטמבר האחרון, לא חושב שהמיקום הביזארי יפריע: "יהיו מטוסים שימריאו וינחתו, אבל הרעש לא ישפיע עלינו. גם ב-US Open יש כל העת מטוסים מסביב והשחקנים לא מתלוננים".

 

אז האם המיקום המקורי יעזור לאוסטריה לעבור לראשונה את הסיבוב הראשון בדייויס מאז 1995? בעוד מספר חודשים נדע. מה שבטוח, לנבחרת שתפסיד בכל מקרה יהיו תירוצים מקוריים לשימוש.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יורגן מלצר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים