$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלברס חתם אצל אלופת פרו, אוניברסיטריו

המגן הצ'יליאני שוחרר מבית"ר י-ם ויצטרף בתחילת חודש ינואר: "המאמן דל סולאר שכנע אותי לבוא"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.12.10 - 13:32

כריסטיאן אלבארס, ששוחרר מבית"ר ירושלים, חתם הבוקר (חמישי) במדי אוניברסיטריו הפרואנית. המגן/קשר הצ'יליאני, ששיחק בעבר גם באוניברסידד קאתוליקה, ריבר פלייט וצ'יאפאס, יצטרף לאלופת פרו בתחילת חודש ינואר.

"כל הפרטים סוכמו", אמר אלבארס לכלי התקשורת בארצו, "אני עדיין לא יודע באיזה יום אצטרף לקבוצתי החדשה, אבל לדעתי זה יהיה ב-5 או ב-6 בינואר. אני מצטרף למועדון גדול עם איצטדיון ענק וסגל מוכשר מאוד, והמטרה היא לשמור על האליפות".

מי שאחראי על החתמתו של אלבארס הוא המנג'ר חוסה גיז'רמו דל סולאר, שאימן אותו באוניברסידד קאתוליקה ב-2007. "מאמן כמוהו נותן לך הרבה בטחון", אמר המגן, "אני אוהב את הצורה בה הוא מתייחס לשחקנים ואת שיטת האימון שלו".

אלבארס בן ה-30 שיחק בבית"ר בשתי קדנציות שונות בין השנים 2007-2010, והיה שותף לעונת הדאבל תחת ארקדי גאידמק. אחרי שהושאל בעונה החולפת לצ'יאפאס הוא חזר לבית וגן, אבל לאחר חצי עונה ביקש לחזור ולשחק בדרום אמריקה ונענה בחיוב. ב-54 משחקיו בבית"ר, כבש אלבארס 5 שערים.