שתף קטע נבחר

המחזור יתקיים כרגיל, נהריה - ירושלים ביום א'

מנהלת הליגה החליטה לא ללכת בעקבות ההתאחדות לכדורגל, משחקי הכדורסל יתקיימו כמתוכנן. המפגש בין נהריה לירושלים נדחה ביום. אבנר קופל: "רצינו להפיג מעט מהמתח"

אחרי מספר לבטים שהיו למנהלת ליגת העל בכדורסל, אנשיה החליטו אחר הצהריים (ה') לקיים כמתוכנן את המחזור התשיעי. היושב ראש, אבנר קופל ואנשיו התייעצו עם ראשי הקבוצות ועם פיקוד העורף ולבסוף הבהירו כי המשחקים ישוחקו במועד המקורי שנקבע, למעט זה של עירוני נהריה מול הפועל ירושלים, שנדחה ביום וייתקיים ביום א'.

 

 

משחקה של עירוני אשקלון, שתתארח אצל מכבי חיפה, נדחה ליום ב'. תחילה לא היה ברור למתי יידחה משחקה של הקבוצה הצפונית, דבר שעורר את זעמם של אנשי אשקלון. יו"ר הקבוצה, פרוספר וקנין, אמר ל-ynet: "אם הדבר הוא נכון שאחרי טיל אחד דוחים להם את המשחק, אחרי שאנחנו כבר שבועיים תחת טילים ולא ביקשנו לדחות שום דבר, אז אין שום ספק שגם אנחנו נבקש לדחות את המשחק שלנו".


שחקני אשקלון. גם הם חוזרים לשחק (ראובן שוורץ)

 

"ברגע שהחליטו לחדש את הליגה אמרתי שאני לא מוכן להיות יוצא דופן", הוסיף וקנין, "ושנהיה ביחד עם הליגה. למרות הקשיים שיש לנו, אני לא הייתי מוכן שידחו את המשחק שלנו, לכן נתתי את האוקיי. ברגע שאני שומע שלנהריה אחרי הטיל הראשון דוחים את המשחק נגיש גם אנחנו בקשה לדחות את המשחק שלנו".

 

קופל נשמע אחרת לגמרי: "על אף המצב בעירה, עירוני אשקלון תמכה בניסיון לחזור לשגרת קיום המשחקים, מה גם שהגרלת המשחקים זימנה להם רצף של משחקי חוץ".


אבנר קופל. "היה חשוב להקרין שפעילות הקבוצות נמשכת" (יועד כהן)

 

בהמשך קופל סיפר מה היו השיקולים שהנחו את אנשיו לקבל את ההחלטה על חזרת הקבוצות מפגרת החורף: "רצינו להפיג מעט מהמתח ולנסות להחזיר את

הספורט למסלול של שגרה באמצעות קיום משחקי הכדורסל בליגת ווינר, זאת לאחר שפעלנו בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נלקחה בחשבון גם החלטת איגוד הכדורסל על המשך פעילות סדירה של המשחקים".

 

יו"ר המנהלת הבהיר: "למרות המצב בדרום, היה לנו חשוב להקרין שהפעילות הספורטיבית של הקבוצות נמשכת כסדרה, זאת כדי לא לאפשר פתחון פה או מתן אפשרות ולו הקלה ביותר שתגרום לקבוצות, לאיגודים ולמוסדות האירופים, אפשרות של ביטול משחקים ו"דחיקת" קבוצות ישראליות מהמפעלים".


פורסם לראשונה 08/01/2009 18:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבנר קופל
צילום: דודי ועקנין
מומלצים