שתף קטע נבחר

"2010 - אחת המוצלחות של הספורט הישראלי"

צבי ורשביאק והוועד האולימפי הישראלי סיכמו את העונה החולפת. נמרוד משיח, שנבחר לספורטאי השנה: "יהיה מאבק צמוד עם שחר צוברי על הכרטיס ללונדון 2012"

נועלים שנה. רגע לפני שהוועד האולימפי הישראלי מכתיר ביום ראשון הקרוב את ספורטאי ומאמן השנה, בטקס נוצץ במלון בהרצליה, קיים היום (ד') הארגון את שלב הסיכומים של השנה המסתיימת.

 

במסיבת העיתונאים במשרדי הוועד בהדר יוסף, הוצגו הנבחרים המאושרים של הקטגוריות השונות. נמרוד משיח, שזכה במדליית הארד באליפות העולם האחרונה בגלשני ניל פרייד, נבחר לספורטאי השנה.


נמרוד משיח. ספורטאי השנה (צילום: אורן אהרוני)

 

למאמן השנה נבחר מאמן הטקוואנדו, יחיעם שרעבי, שאחראי לזכיות של בת-אל גטרר במדליית זהב ראשונה אי פעם באליפות אירופה, למדליית זהב של גילי חיימוביץ' באולימפיאדת הנוער, מדליית ארד של מוטי לוגסי באליפות אירופה ולמדליית הזהב של דוד בן-אלישע באליפות העולם בפרה-טקוואנדו.

 

השחיין יעקב טומרקין נבחר לספורטאי הצעיר של השנה, אחרי שזכה במדליות זהב וארד באליפות אירופה לנוער ושתי מדליות כסף באולימפיאדת הנוער. אופיר הלוי, גם היא גולשת ניל פרייד, נבחרה לספורטאית הצעירה של 2010, אחרי שזכתה במדליית זהב באליפות אירופה לנוער ובמדליית ארד באליפות העולם הסגורה לנוער של פדרציית השייט הבינלאומית.


טומרקין. העתיד של הספורט הישראלי? (צילום: איתן שחף)

 

הספורטאי של 2010, נמרוד משיח, אמר: "הראש של כולנו כבר באולימפיאדת לונדון 2012. בתחום שלי הולך להיות מאבק ראש בראש, צמוד ומותח עד הסוף, עם שחר צוברי, על הכרטיס של השייט לאולימפיאדה".

 

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי, אמר: "2010 היתה אחת השנים המוצלחות שהיתה לספורט הישראלי, בזכות תשע מדליות באליפויות עולם ואירופה, שנה מלאה בהישגים שלא היתה כמותה. אחרי האולימפיאדה האחרונה שברנו את הראש איך אנחנו משיגים לפחות מדליה אחת בלונדון 2012. נמשיך בשיטת התמריצים לספורטאים, בשווי מיליוני שקלים שנתנו השנה וגם בשנה הבאה נמשיך באותה שיטה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צבי ורשביאק
צילום: אורן אהרוני
מומלצים