שתף קטע נבחר

ברצלונה נעצרה בגביע: סיימה ב-0:0 עם בילבאו

הקבוצה של פפ גווארדיולה לא הצליחה לכבוש מול הבאסקים במשחק הראשון של שמינית הגמר, שנערך בקאמפ נואו. גרמניה: שאלקה והופנהיים העפילו לרבע הגמר

אחרי ההודעה של פיפ"א כי שלושה שחקני ברצלונה מועמדים לתואר שחקן השנה בעולם, הציע פפ גווארדיולה כי כל שחקני הסגל יטוסו לטקס, שיתקיים ב-10 בינואר. מה ששיבש את התכניות של המאמן הוא משחק רבע גמר גביע המלך, שאמור להיערך יומיים לאחר מכן.

 

לא מן הנמנע כי נמצא פיתרון לבעיה שנוצרה אחרי שהערב (ג'), בארסה סיימה רק ב-0:0 ביתי את המשחק הראשון של שמינית הגמר מול אתלטיק בילבאו. גווארדיולה עלה עם הרכב שכלל לא מעט מחליפים, כאשר ויקטור ואלדס וקרלס פויול ישבו ביציע וליונל מסי ודויד וייה פתחו על הספסל.


אנדרס אינייסטה, הערב. גם וייה ומסי, שעלו מהספסל, לא הועילו (AFP)

 

הקטאלונים היו טובים יותר לאורך רוב הדקות, אולם לא הצליחו למצוא את הרשת, כשגם הכניסה של וייה ומסי לא סייעה להם להשיג את הניצחון ה-11 ברציפות. ב-5 בינואר ייערך הגומלין, כאשר הבאסקים יצטרכו ניצחון כדי לאפשר לגווארדיולה לטוס עם חניכיו לטקס בציריך.

 

גם ויאריאל תגיע בעמדה טובה לגומלין אחרי שחזרה ממשחק החוץ מול ולנסיה עם תיקו מאופס. במשחק נוסף סיימה דפורטיבו לה קורוניה בתיקו 1:1 בחוץ מול קורדובה מהליגה השנייה. ריקי העלה את האורחים ליתרון עם פנדל מוצלח (דקה 17), סאנצ'ס פפה דיאס (71) קבע שוויון.


ראול ופרפאן חוגגים ניצחון את הניצחון המתוק (AFP)

 

גרמניה: שאלקה והופנהיים ברבע הגמר

שער של ג'פרסון פרפאן הפרואני בדקה ה-84 העניק לשאלקה 0:1 בחוץ על מוליכת הליגה השניה, אוגסבורג, וסידר לה העפלה לרבע הגמר.

קבוצה נוספת שהשיגה את הכרטיס לשלב שמונה האחרונות היא הופנהיים, שגברה 0:2 בביתה על נועלת הבונדסליגה, בורוסיה מנשנגלדבאך, הודות לשערים של גיפלי סיגורדסון (35) ודמבה בה (63).

 

מחר ייערכו ארבעה משחקים נוספים במסגרת שמינית הגמר ובראשם המפגש המסקרן בין באיירן מינכן לשטוטגרט. המפגשים שבוטלו בשל תנאי מזג האוויר, בין קיקרס אופנבאך לנירנברג ובין קובלנץ לקייזרסלאוטרן, נדחו למועד לא ידוע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק אבידל מול בילבאו
צילום: AFP
מומלצים