שתף קטע נבחר

באלוטלי: "מסי - השחקן היחיד שטוב ממני"

חלוץ מנצ'סטר סיטי הוכתר כשחקן השנה מתחת לגיל 21, תואר בו זכו בעבר שמות כמסי, רוני, פברגאס, ואן דר וארט ואגווארו. לאחר מכן הצהיר: "פרט לליונל, כל היתר נמצאים הרחק מאחורי". על עתידו: "יום אחד החלום של זלאטן יתגשם ואשחק במילאן"

מנצ'סטר סיטי החמיצה אמש הזדמנות לכבוש את ראשות טבלת הפרמייר-ליג, לאחר שנוצחה בביתה 2:1 ע"י אברטון. מי שלא לקח יותר מדי ללב את אובדן הנקודות הוא חלוץ הסיטיזנס מריו באלוטלי, שהתבשר היום (ג') על זכייתו בתואר "נער הזהב", המוענק מדי שנה לשחקן הטוב ביותר מתחת לגיל 21 ע"י העיתון האיטלקי 'טוטוספורט'.

 

 

באלוטלי נבחר ברוב קולות והקדים במירוץ את ג'ק ווילשר מארסנל, בעוד שאת המקום השלישי קטף דויד דה חאה, שוערה המצוין של אתלטיקו מדריד. "המטרה שלי היא שהפרס הזה יומר בעתיד הלא רחוק לכדור הזהב, אשר ניתן לשחקן הטוב בעולם ללא הגבלת גיל", אמר 'סופר מריו' לאחר זכייתו והוסיף: "הבחירה בי מחמיאה, אבל אם לומר את האמת אני לא רואה מישהו אחר שראוי לתואר יותר ממני".


מריו באלוטלי: "לא רואה מי ראוי יותר לפרס ממני" (AP)

 

החלוץ, שנרכש בקיץ האחרון תמורת 22 מיליון ליש"ט מאינטר, לא הסתפק בכך ולגלג על סגנו, ווילשייר.

"איך קוראים לו? ווי... אין לי מושג מי הוא, אבל בפעם הבאה שנשחק מול ארסנל אשים עליו עין. אולי גם אראה לו את הגביע כדי להזכיר לו שאני זכיתי בו ולא הוא".

 

האיטלקי מצטרף לשורה מכובדת של כוכבים שזכו בתואר בעבר, ביניהם וויין רוני, ססק פברגאס, רפאל ואן דר וארט, סרחיו קון אגווארו וליונל מסי. כשנשאל באלוטלי היכן הוא ממקם את עצמו בין הזוכים הקודמים, לא התבייש להגיד את המשפט הבא: "בין כל השמות הללו, יש רק אחד שטוב ממני במעט - מסי. כל היתר נמצאים הרחק מאחורי".

 

לסיום, שלח החלוץ הססגוני מסר, שספק אם אוהדי מנצ'סטר סיטי שמחו לשמוע: "ב-2011 אני רוצה להמשיך את המסורת שהתחלתי עם אינטר לפני שלוש שנים ולזכות באליפות. כמו כן, אגיד לזלאטן איברהימוביץ' להמשיך ולקרוא לי כדי שיום אחד החלום שלו יתגשם ואלבש את חולצתה של מילאן". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים