שתף קטע נבחר

אבי יחיאל: "מכבי ת"א רצתה יותר? שטויות"

בהפועל באר שבע נשמעו מאוכזבים לאחר ההפסד לצהובים, יחיאל: "זה שהם הדביקו כדור למשקוף לא אומר שהם רצו יותר. אנחנו במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, אך יש עוד לאן להתקדם"

בהפועל באר שבע עדיין מלקקים את פצעי ההפסד למכבי תל אביב אתמול בערב (ב') 1:0. למרות שבבירת הנגב מודעים לעובדה שהם לא שיחקו כפי שרצו לשחק, ואף מודים כי מכבי שיחקה טוב יותר, בטוחים במועדון כי המשחק יכול היה להסתיים אחרת.

 

"באופן כללי הרגשתי שזה היה מהמשחקים הפחות טובים שלנו" אמר אבי יחיאל, ששיחק אתמול בעמדת המגן הימני מול האקסית. "היה חסר לנו משהו. למרות שבתחילת המשחק התקשינו, אני חושב שהצלחנו לעצור אותם בחלק ההגנתי. היה לנו קצת קשה לפתח את המשחק שלנו, אבל היה קרב טוב שיכול היה גם להסתיים אחרת. בסה"כ אנחנו יוצאים מאוכזבים, אך יודעים שלא היינו כל כך טובים".

 

לפני שעלו לאוטובוס, שוחחו שחקני מכבי ת"א ביניהם על העובדה, שהניצחון הגיע בשל העובדה שדווקא הקבוצה האורחת רצתה יותר לנצח. יחיאל ממש לא מסכים על כך: "עזוב, זה בלבולי שכל של מכבי ת"א, הם לא רצו יותר מאיתנו, הוא הדביק כדור לחיבור וזהו. אם זה היה הפוך, אז היו אומרים שאנחנו רצינו יותר. רצינו מאוד לנצח כמו בכל משחק, ולומר שהם רצו יותר מאיתנו זה באמת שטויות".

 

בסיום המשחק התפנו בב"ש לסכם את הסיבוב הראשון. במועדון מבכים את אובדן הנקודות בעיקר בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי נתניה ומכבי ת"א, אך למרות זאת מצליחים לסיים את הסיבוב עם חצי חיוך. הקבוצה אמנם סיימה את הסיבוב במקום השביעי, וניצחון אתמול היה מעלה אותם למקום החמישי, אבל עדיין, המועדון נמצא במרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום הרביעי.

 

"אנחנו במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון ככה שזה בסדר" מסכם יחיאל. "אני חושב שיש לנו עוד לאן להתקדם, ואיפה להשתפר, חסרים לנו כל מיני דברים ואני בטוח שמי שצריך לדאוג לזה יעשה את זה. ממקום שלישי עד שמיני מדובר בקבוצות שלטעמי הרמה שלהן פחות או יותר זהה, וזה יהיה מאבק עד הסוף להיכנס לפלייאוף העליון, רק מי שיהיה חזק ויתמיד יגיע לשם".

 

הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יחיאל מול עטר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים