שתף קטע נבחר

תוך 40 דקות: שחר פאר ברבע גמר אליפות ישראל

המדורגת 13 בעולם לא איבדה אפילו משחקון מול מרי מלקין, בפתיחת המסע שלה לזכייה חמישית ברציפות ברעננה. בשל החזרה המאוחרת לפנות בוקר מלונדון, הראל לוי פרש מהטורניר, דודי סלע פתח גם הוא עם ניצחון

בצל התפילות של עולם הספורט למען שלומו והחלמתו של אבי כהן, הנאבק על חייו, נמשכה הבוקר (ג') אליפות ישראל בטניס הנערכת במרכז לב הפארק ברעננה.

 

אחרי המוקדמות בסוף השבוע ופתיחת הסיבוב הראשון של בית הגמר ביוםשני, היום הורגש שהטורניר התחיל באמת, עם עלייתם למגרש של הכוכבים הגדולים של הטניס הכחול-לבן.


שחר פאר. לא התקשתה לטייל לניצחון (צילום: אורן אהרוני)

 

יותר מדי צופים, כרגיל במקרים הללו, לא היו, אבל שחר פאר, שרוצה לזכות בפעם החמישית ברציפות בתואר, כן הגיעה למשחק בכורה במסגרת ההכנות האחרונות לעונת 2011. יומיים אחרי שנחתה ממיאמי, שם קיימה את מחנה האימון שלה לקראת העונה החדשה, הישראלית הבכירה נזקקה ל-40 דקות בלבד כדי לנצח 0:6, 0:6 את מרי מלקין.

 

יריבתה של המדורגת 13 בעולם אמנם לא הצליחה לקחת אפילו משחקון אחד, אבל תזכור כחוויה את העובדה ששיחקה מול הטניסאית מספר 1 של ישראל בכל הזמנים. ברבע הגמר שיתקיים ביום רביעי ב-11:00, תפגוש פאר את אסתר מסורי, שניצחה את נוי מור 5:7,3:6,6:4. בסיום המשחק אמרה פאר: "זאת הפעם הראשונה ששיחקתי מולה. עשיתי את מה שאני צריכה וסיימתי את זה מהר". על האליפות אמרה פאר: "כיף לשחק פה. אני מקווה שגם השנה אנצח ואשלים שנה טובה עבורי".


גלושקו. התקשתה - אך ניצחה (באדיבות המרכז לטניס בישראל)

 

שחקנית הפדרציה קרן שלמה נכנסה גם היא למעגל המשחקים וגברה על רונה לויאן 4:6,4:6. מחר, לאחר משחקי השעה 10:00, תפגוש שלמה את דניז חזניוק. רבע גמר נוסף שיפתח ב-9:30, יפגיש את חן אסטרוגו ורותם שוובר שהעפילו לרבע הגמר עוד אתמול.

 

יוליה גלושקו, שניצחה אתמול את קטיה טור, תפגוש ברבע הגמר, שיתקיים לאחר משחקי השעה 10:00, את ליאת צימרמן שניצחה גם כן אתמול את לי אור.

 

גברים: הראל לוי פרש, דודי סלע ניצח

בגברים, דודי סלע שנחת לפנות בוקר בישראל, התייצב למשחקו במגרש המרכזי ברעננה מול גל חקאק. לאורך המשחק שמר סלע על ריכוז וניצח 0:6,2:6. בסיום המשחק אמר סלע: "זאת הרגשה טובה לשחק שוב בארץ, אני מרגיש שאני בכושר פיזי לא רע, אבל בטניס יש עוד מה לשפר". סלע גם פרגן ליריבו: "גל מאוד מוכשר, היו כמה נקודות טובות". ברבע הגמר שיתקיים מחר ב-15:30 יפגוש סלע את טל ארוס, שניצח 5:7,6:7 את ניקיטה סויפר.


דודי סלע. פתח ברגל ימין את המסע לתואר (צילום: אורן אהרוני)

 

אמיר וינטרוב, שהעפיל אתמול לרבע הגמר, יפגוש ב-10:00 את גלעד בן צבי שניצח 0:2,0:6 את בר בוצר, שפרש בגלל מתיחה בגב. איגור סמילנסקי גבר 5:7,2:6 על גיא מיכלביץ',

שנכנס לתחרות במקומו של הראל לוי שפרש. לוי, שנחת לפנות בוקר מאנגליה והחליט לא לשחק, אמר: "לא יכולתי להכין את עצמי כמו שצריך בשל הפציעות ולא הרגשתי שאני מוכן להתחרות, לא משנה באיזו רמה". ברבע הגמר שיתקיים מחר ב-10:00 יפגוש סמילנסקי את סער סטיל שניצח 2:6,5:7 את אלמוג משיח.

 

משחקו של נועם אוקון בשמינית הגמר מול דניאל סקריפניק נדחה למחר 10:00. ברבע הגמר מחכה לאוקון יריבו נועם מזור, שניצח את תומר חודורוב שפרש בעקבות פציעה, לאחר שהפסיד את המערכה הראשונה 6:0. משחק רבע הגמר בין מזור לאוקון או סקריפניק יתקיים מחר לא לפני השעה 12:30.

 


פורסם לראשונה 21/12/2010 11:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים