שתף קטע נבחר

רונאלדו ריסק את הפרארי שלו על קיר

כוכב מנצ'סטר יונייטד היה מעורב בתאונת דרכים, במהלכה הרס את המכונית שלו אך יצא ללא פגע. חקירה משטרתית החלה, בדיקת האלכוהול שלילית. פרגי החתים מגן בלגי בן 20. הצעת סיטי על סנטה קרוס נדחתה ע"י בלקבורן. דנילסון נבחן בבולטון

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד, ריסק הבוקר (ה') את הפרארי שלו אל תוך קיר הפרדה. למרבה הפלא והמזל, יצא הפורטוגלי ללא כל פגע וכבר הספיק לקחת חלק באימון אחה"צ של אלופת אנגליה, אירופה והעולם.

 

 

התאונה התרחשה במנהרה העוברת מתחת לנמת התעופה של מנצ'סטר, כשמכוניתו של הסופרסטאר היא היחידה שהיתה מעורבת בה. המשטרה שהגיעה למקום תיחקרה את הסובבים וערכה לרונאלדו בדיקת אלכוהול, בה התגלה כי הוא לא נהג בעת שהיה שיכור. חברו לקבוצה, השוער אדווין ואן דר סאר, נסע מאחוריו במכונית הבנטלי שלו.

 

"הפרארי נסעה היישר אל תוך הקיר והגלגל השמאלי שלה התפרק", סיפר ג'ודי לומאקס, עד ראייה לתאונה. "רונאלדו יצא מהמכונית ונראה בסדר, הוא הלך כרגיל אבל נראה מעט מעורער. חבל על המכונית".


כריסטיאנו רונאלדו יצא ללא פגע. לפרארי היה פחות מזל (צילום AP)

 

בינתיים ממשיך המנג'ר של רונאלדו, אלכס פרגוסון, לנצל עד תום את חלון ההעברות של ינואר. אחרי שרכש לפני שבוע שני סרבים צעירים - זוראן טוסיץ' ואדם ליאיץ' - עבור 23 מיליון דולר, היום צירף אליהם הסקוטי הוותיק גם את ריצ'י דה לאהט, שחקן הגנה בלגי בן 20.

 

דה לאהט מגיע ליונייטד מסטוק סיטי תמורת סכום לא ידוע, התלוי בהופעותיו של השחקן. הבלגי הצעיר הצטרף לסטוק ביולי 2007 מרויאל אנטוורפן, לה יש

הסכם שותפות עם השדים האדומים, אך לא שיחק אפילו משחק אחד. פעילותו של פרגי מגיעה בניגוד מוחלט להצהרותיו על כך שקבוצתו לא תחתים שחקנים בחלון ההעברות.

 

היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, נכשלה בניסיונה להחתים את רוקה סנטה קרוס מבלקבורן. הקבוצה של מארק יוז העלתה את הצעתה מהקיץ (12 מיליון ליש"ט), אך שוב נדחתה.

 

"ההצעה התבססה על כך שבלקבורן תהיה מוכנה למשא ומתן על מחירו", אמר יוז. המנג'ר, שהביא את החלוץ לרוברס מבאיירן מינכן ב-2007, אישר כי גם ההצעות לרכישת קרייג בלאמי וסקוט פארקר מווסטהאם נדחו.

 

דנילסון, הקשר הברזילאי בן ה-31, שבשנת 1998 היה הכדורגלן היקר בעולם עת נרכש על ידי בטיס הספרדית ב-21 מיליון ליש"ט, הגיע לשבוע של מבחנים בבולטון וונדררס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפרארי ההרוסה של רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים