שתף קטע נבחר

רכבת הזרים של הפועל ר"ג ממשיכה לדהור

אחרי שהביאה ארצה שני קשרים וחלוץ מצרפת ולטביה, צפויה הקבוצה לצרף אליהם גם בלם קונגולזי. כל הארבעה ייבחנו

רכבת הזרים, שבתחנתה האחרונה עוצרת באצטדיון וינטר, ממשיכה לאסוף נוסעים בדרך אל הפועל רמת גן. בימים האחרונים הובאו הקשר הצרפתי לורן מרלין וצמד הלטבים - הקשר גנאדי סולוניקינס והחלוץ קריסטיפס גרביס, בסוף השבוע צפוי להצטרף אליהם זר נוסף.

 

פטריק קאניוקה בן ה-24 הוא בלם ממוצא קונגולזי, המחזיק בדרכון אנגלי וגדל באקדמיה של מילוול. בתחילת הקריירה שיחק קאניוקה בקווינס פארק ריינג'רס, משם המשיך לקלוז' ואוניראה הרומניות.


פאבלו בונדאה וקלאודיו ריברו. יקבלו חברים חדשים? (יועד כהן)

 

הארבעה, שהגיעו למספר ימים קטן יחסית, יוכלו לנסות ולהרשים את הצוות המקצועי של ר"ג במספר משחקי אימון שייערכו בתחילת השבוע הבא. ביום שני

יפגשו האדומים את הפועל ראשון לציון וביום שלישי את עירוני בת ים, כשבכוונת המועדון לחפש יריבה נוספת.

 

מלבד קאניוקה, שלושת האחרים כבר הספיקו להתאקלם בישראל והחלו לגלות יכולת טובה באימונים המועטים שלהם עם הקבוצה. לאחר שראשי המועדון יקבלו החלטה לגביהם ייתכן ויוזמן קשר סרבי להתרשמות. אך דבר זה יקרה רק אם יחליטו לא להשתמש בשירותיו של סולוניקינס הלטבי.

 

המאמן צביקה צמח, שיקבל חזרה בשבת את הבלמים אלי לוי ויקיר שינה (הצליחו להתאמן היום), עדיין לא החליט על ההרכב איתו יעלה מול הפועל תל אביב. באימון תורגלו שני מערכים, אחד הוא הקבוע של הקבוצה תחת הדרכתו של צמח, ובשני מרכז שדה מעובה עם שלושה קשרים ושני שחקני כנף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים