שתף קטע נבחר

טורניר החורף: 0:0 לנבחרת הנוער מול ארה"ב

חניכיו של אוחנה נעלו את הטורניר עם נקודה ראשונה. המאמן: "לא היה פשוט להוציא את השחקנים מהטראומה של ה-7:0"

אחרי ההפסד 2:0 לצרפת והתבוסה המשפילה 7:0 לגרמניה, רצתה הערב (ה') נבחרת הנוער להחזיר מעט מהכבוד האבוד, עת שיחקה מול ארצות הברית במשחק האחרון שלה במסגרת טורניר החורף. למרות התקוות להשיג שלוש נקודות ראשונות, חניכיו של אלי אוחנה סיימו בתיקו 0:0 ונעלו את הטורניר עם נקודה אחת בלבד.

 

הנבחרת בכחול-לבן שלטה במחצית הראשונה, אך לא השכילה למצוא את הרשת, כשעומר נחמני, יואל צחנוביץ' וערן מלכין רשומים על ההחמצות. בדקה ה-70 הגיעה ישראל להזדמנות הטובה ביותר כשאמיר בן שמעון המחליף מצא עצמו לבד מול שער ריק, אולם התבלבל ואיבד אותו לפני שהצליח לשחרר בעיטה.


אלי אוחנה, היום. "שמח שעמדנו היום כמו קבוצה" (אתר ההתאחדות) 

 

אוחנה: "בעוד חצי שנה לא נובס 7:0 מול גרמניה"

מאמן הנבחרת, אלי אוחנה, אמר בסיום המשחק: "ברור שארה"ב היא לא צרפת ובטח ובטח שלא גרמניה. הבדלי הרמות של גרמניה גבוהים מאוד. המשחק

היום היה די שקול. להוציא שחקנים מטראומה של 7:0 זה לא פשוט, ועל זה עבדנו בימים האחרונים. זו פעם ראשונה לרוב השחקנים האלה שהם סופגים תבוסה כזו".

 

"אני שמח שעמדנו היום כמו קבוצה", סיכם המאמן, "זה נותן לנו תקווה מסוימת, ומשפר את הטעם הרע שהיה אחרי המשחק מול גרמניה. נשחק עוד משחקי אימון ונשתפר בעתיד. בעוד חצי שנה אולי לא ננצח את גרמניה, אבל אני בטוח שלא נובס 7:0. אנחנו אופטימיים ומקווים שהשיפור יגיע במשחקים הקרובים".


מלכין מול ארה"ב. הנוער סיימה את הטורניר עם נקודה (אתר ההתאחדות)

 

נבחרת ישראל שיחקה בהרכב הבא: ברק לוי, שקד גולדשטיין, תומר ירוחם, אמרי זייד, עומר נחמני (דור אלו), כפיר אייזנשטיין, ערן מלכין (דין אקפי), שמוליק מלול, יוגב ארבלי (עומר צלישר), גילי יצחק (עדן שרם), יואל צחנוביץ' (אמיר בן שמעון).

 

גרמניה עלתה למקום הראשון, הנערות הובסו

במשחק נוסף שהתקיים היום ברעננה, ניצחה נבחרת גרמניה 1:2 את צרפת והעפילה למקום הראשון בדרך לזכייה בטורניר. מחר יסתיים טורניר החורף עם המשחק בין גרמניה לארה"ב, שייערך בנס ציונה (11:00).

 

נבחרת הנערות עד גיל 19 של ישראל הובסה הערב 5:0 לנבחרת הנערות עד גיל 17 של גרמניה, במסגרת משחק ידידות. במשחק נוסף שהתקיים בין שתי הנבחרות ביום שלישי, הפסידה ישראל בתוצאה 4:1.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יואל צחנוביץ'
צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל
מומלצים