שתף קטע נבחר

הליגה האירופית: אתלטיקו, גנט וארבייטמן הודחו

מחזיקת הגביע סיימה ב-1:1 עם לברקוזן ואיבדה את הכרטיס לשלב הבא לאריס. הבלגים הפסידו 3:0 לליל וראו אותה מעפילה על חשבונם. זניט נותרה מושלמת, ניצחון ראשון לדברצן

אתלטיקו מדריד החלה טוב את העונה, אבל הערב (ה') - ארבעה חודשים אל תוך 2010/11 - המשיכה הקבוצה בהתדרדרות שלה. הספרדית, מחזיקת הגביע, נפרדה מהליגה האירופית כבר בתום שלב הבתים, אחרי שסיימה את בית 2 רק במקום השלישי.

 

 

אתלטיקו ניצלה הערב מהפסד חוץ עם 1:1 מול מוליכת הבית, באייר לברקוזן. פטריק הלמס כבש בדקה ה-69 לגרמנים, פראן מרידה איזן מיד (72) במשחק שנערך בשלג. לצערם של הספרדים אריס סלוניקי גברה 0:2 בביתה על רוזנבורג (דניאל קאסארץ' 45, ריקארדו פאטי 90), מה שהעלה אותה מהמקום השני בבית על חשבונם.


אלימאן קוליבאלי וגנט קופאים מול ליל בקור הצרפתי (רויטרס)

 

יובנטוס הגיעה למחזור הנעילה בשלב הבתים של הליגה האירופית ללא כל סיכוי לעלות. עד 13 דקות לסיום היא היתה קרובה לקלקל למנצ'סטר סיטי, עליה הובילה
העולות לשלב הבא
דרג א' דרג ב'
פורטו בשיקטאש
ליברפול נאפולי
פ.ס.ז' סביליה
צ. מוסקבה ס. פראג
ד. קייב בוריסוב
ויאריאל פ. סלוניקי
מנ' סיטי לך פוזנאן
לברקוזן א. סלוניקי
ס. ליסבון ליל
זניט אנדרלכט
פ.ס.וו מ. חרקוב
שטוטגרט יאנג בויז
בראגה ריינג'רס
אייאקס קאזאן
ס. מוסקבה באזל
טוונטה בנפיקה
0:1 משער של ניקולו ג'יאנטי בדקה ה-43.

 

ההפסד היה מעלה את התכולים לשלב הבא רק מהמקום השני, למזלם ז'ו הברזילאי חיפה על חסרונו של קרלוס טבס וקבע בדקה ה-77 את תוצאת הסיום - 1:1. לך פוזנאן ניצחה 0:1 באוסטריה את רד בול זלצבורג ועלתה מהמקום השני בבית 1.

 

שלומי ארבייטמן וגנט, סגנית בית 3 ערב המחזור, פספסו הזדמנות לעלות לשלב הנוק-אאוט. הנציגה הבלגית הפסידה 3:0 בצרפת לליל, שעקפה אותם בטבלה והצטרפה לספורטינג ליסבון (הפסידה 1:0 ללבסקי סופיה בבולגריה). לודביק אוברניאק (31), פייר-אלאן פראו (56) ומוסה סוו (88) כבשו לליל.

 

זניט סט. פטרסבורג כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, הערב היא שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון שישי ברציפות בבית 7 - 0:3 בחוץ על אא"ק אתונה.

 

השערים של אלכסנדר בוחארוב (44), אלסנדרו רוסינה (67) ואיגור דניסוב (88) לא רק סידרו הישג היסטורי לזניט, הם גם העניקו את הכרטיס לשלב הבא לאנדרלכט. הבלגים גברו בבית 0:2 על היידוק ספליט משערים של טום דה סוטר (12) ומתיאס סוארס (41) ועלו מהמקום השני.

 

שטוטגרט סיימה את שלב הבתים עם 1:5 מרשים בבית על אודנסה הדנית. טימו גבהארט (20), דניאל הוש (48 עצמי), כריסטיאן גנטנר (65), פאבל פרוגרבניאק

(70) וציפריאן מאריצה (90) כבשו לגרמנים, פיטר אוטקה צימק (72). במשחק השני של הבית ניצחה חטאפה 0:1 בבית את יאנג בויז ברן משער של אדריאן סרדינרו (15), השווייצרים בכל זאת עלו לשלב הבא.

 

בבית 9 ניצלה דברצן מהפיכה למכבי חיפה של הליגה האירופית - אחרי חמישה הפסדים רצופים הצליחה הקבוצה ההונגרית להשיג ניצחון בכורה, 0:2 על סמפדוריה מצמד של פטר קבאט (48 ו-86). גם האיטלקים כבר נפרדו מהמפעל. שתי מוליכות הבית, פ.ס.וו. איינדהובן ומטאליסט חרקוב, נפרדו ב-0:0 בהולנד.


פורסם לראשונה 16/12/2010 22:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייגו פורלאן
צילום: רויטרס
מומלצים