שתף קטע נבחר

האמריקנים של נהריה ירדו לת"א: "זה מפחיד"

אארון מגי הופתע מירי הקטיושות לעבר העיר ונסע דרומה עם חבריו הזרים ועם רביב לימונד: "שמעתי פיצוצים וחשבתי שאני מדמיין". נהריה ביקשה לדחות את משחק הליגה מול ירושלים

ירי הקטיושות לעבר הגליל המערבי הפתיע הבוקר (ה') תושבים רבים בנהריה ובסביבתה. החשש מפתיחת חזית נוספת בצפון הועלה על ידי ראשי מערכת הביטחון כבר בפתיחת מבצע 'עופרת יצוקה' בעזה, אבל השקט ששרר כמעט שבועיים עשה את שלו.

 

גם שחקניה הזרים של עירוני נהריה הופתעו והחליטו לעזוב את העיר באופן מיידי ולשהות בינתיים בתל אביב, עד יעבור זעם. רביב לימונד הצטרף אליהם ונסע דרומה. "שמעתי פיצוצים בבוקר וחשבתי שאני מדמיין", סיפר אארון מגי המבוהל ל-ynet. "זה ממש מפחיד". פיליפ ריצ'י פנה היום לפיב"א בבקשה להשתחרר מחוזהו, אך כצפוי הוא שמע שם כי הוא מחוייב לחוזהו בקבוצה. 

 

בינתיים, החליטה הנהלת נהריה לבטל את אימון הבוקר. נשיא הקבוצה, אבי סבג: "אנחנו עדיין לומדים את המצב. אני מבין את הזרים ולא יכול להכריח אותם להישאר. במידה שתהיה הסלמה בצפון, עתיד הקבוצה בערפל. נישמע להוראות פיקוד העורף. כולי תקווה שהמצב יירגע ושנחזור לשיגרה, למרות שלזרים תמיד יהיה חשש".


אארון מגי. ירד לת"א עד יעבור זעם (צילום: אלי אלגרט)

 

ליגת העל אמורה להתחדש במוצאי שבת, כשנהריה תתארח במלחה אצל הפועל ירושלים. הסגולים כבר ביקשו ממנהלת הליגה לדחות את המשחק, מאחר שאין באפשרותם להתכונן כראוי. יו"ר המנהלת, אבנר קופל, יגיע בהמשך היום לנהריה להערכת מצב, כאשר קיימת אפשרות שהמחזור כולו יידחה.

 

במשאל שערך הבוקר ynet בקרב ראשי קבוצות הליגה, הביעו כמעט כולם התנגדות לדחיית המחזור. נהריה היתה היחידה, למעשה, שתמכה במהלך. סבג אמר

בנושא: "באופן חד משמעי, אין להמשיך את הליגה. זה לחיות בהכחשה. שחקן אחד שלי לא חזר בגלל המצב בדרום, אחרים נסעו למרכז. אנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך. לא יהיה למשחק ערך ספורטיבי".

 

בינתיים התגייסו אוהדי האלופה, הפועל חולון, למען תושבי הדרום וחיילי צה"ל הפועלים בעזה. ביום ו' בין 10:00 ל-14:00 תיערך באולם הפחים התרמת דם ביוזמת חוג האוהדים ובשיתוף הקבוצה ומד"א. בין התורמים יוגרלו 50 כרטיסי כניסה למשחק מול גבעת שמואל. בנוסף, יוצב אוהל התרמה לעמותת 'פתחון לב' במשחק ביום א', אם יתקיים. 250 כרטיסים נתרמו לתושבי הדרום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רביב לימונד
צילום: יועד כהן
מומלצים