שתף קטע נבחר

ארגנטינה: ולס לא מוותרת לאסטודיאנטס

אחרי שהמוליכה גברה על ארחנטינוס 1:3, הקבוצה של גארקה הביסה 0:4 את גודוי קרוס ושמרה על פער שתי הנקודות, שני מחזורים לסיום. ריבר ובוקה ניצחו

בדרך למשחק על האליפות בארגנטינה? פער שתי הנקודות בין מוליכת טורניר האפרטורה אסטודיאנטס לוולס סארספילד אמנם נשמר שני מחזורים לסיום העונה אחרי ששתי הקבוצות עמדו בלחץ וניצחו, אולם לא מן הנמנע שבעוד שבועיים הקרב יוכרע הקרב במשחק אחד על כל הקופה. זאת במידה שבמחזור אמצע השבוע (יום ד') ריבר פלייט תיקח נקודה מהראשונה בטבלה, ו-ולס לא תמעד מול הורקאן ותשווה את מספר הנקודות שלה.

 

 

כבר בשבת אסטודיאנטס נחלצה מפיגור ביתי מול ארחנטינוס ג'וניורס וניצחה 1:3, כדי להבטיח את מקומה בפסגה מחזור נוסף. סירו ריוס העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-32, התגובה של המקומיים הגיעה כעבור ארבע דקות משער של גאסטון פרננדס, האיש החם של הפינצ'ראטאס ברגעי ההכרעה.


סנטיאגו סילבה ומקסי מוראלס חוגגים את ניצחון ולס (רויטרס)

 

במחצית השנייה מקסימיליאנו נונייס (59) וגבריאל מרקאדו (75) הבטיחו את הניצחון לקבוצה של אלחנדרו סאבלה, שיצטרך להסתדר במחזור אמצע השבוע לא חואן סבסטיאן ורון המוצהב.

 

לוולס חיכה משחק חוץ קשה על הנייר מול גודוי קרוס המפתיעה, אך היא חזרה ממנדוסה עם 0:4 מרשים ושמרה על הסיכוי לזכות בתואר. סנטיאגו סילבה הנפלא כבש צמד (32 ו-52), מקסימיליאנו מוראלס (56) וג'ונתן כריסטאלדו (83) הצטרפו לחגיגה.

 

בריבר פלייט מצב הרוח ממשיך להשתפר מאז עזיבתו של אנחל קאפה. המיליונרים חזרו מסנטה פה עם 1:2 מרשים על קולון בזכות שער של מריאנו פאבונה, ממש לפני השריקה האחרונה. עוד קודם לכן, איבן מורנו ופביאנסי (42) העלה את המקומיים ליתרון, אריק לאמלה לא נבהל ממעקב של נציגי מילאן ביציע וכבש את השוויון בדקה ה-56. גם בוקה ג'וניורס חזרה לנצח עם 0:1 על קילמס משער של כריסטיאן ארבס, 17 דקות לסיום.


מתיאס אלמיידה וג'ונתן מאידנה מריבר פלייט חוגגים (AP)

 

רגע לפני שהיא משחקת את גומלין גמר גביע סודאמריקנה מול גויאש (0:2 לברזילאים במשחק הראשון), אינדפנדיינטה הגיעה עם הרכב של מחליפים למשחק החוץ מול לאנוס וחילצה 0:0. היריבה השנואה, ראסינג קלוב, שתחזיק אצבעות לגויאש ביום רביעי גם בגלל המאבק על הכרטיס האחרון לגביע הליברטדורס, המשיכה בריצה המצוינת שלה עם 0:2 על חימנאסיה לה פלאטה המתפרקת. גבריאל האוצ'ה (21) כבש ראשון, פאטריסיו טוראנסו (61) הכפיל.

 

בתחתית הורע מאוד מצבה של הורקאן, שלא ניצלה את הבלאגן בטיגרה והפסידה לה 3:1. אחרי שבוע בו קארוסו לומבארדי הואשם כי דרש משחקן קבוצתו כסף

על מנת שייתן לו דקות, המטאדורס שמו את הבעיות בצד ולקחו את שלוש הנקודות החשובות משערים של דניס סטראקוולורסי (6 ו-31) ולאונל אלטובלי (83), רולאנדו סראטה רק הישווה זמנית (29 בפנדל).

 

העונה האיומה של סן לורנסו נמשכה עם תיקו 0:0 מול ניואלס אולד בויס, אולימפו (נסטור באריירו, 28) וארסנל (מתיאס אלוסטיסה, 11) נפרדו בתיקו 1:1. בשבת המשיכה אול בויס (עצמי של פאביו סגוביה בדקה ה-12 ומאורו מאטוס, 32) את העונה המצוינת עם ניצחון 1:2 על באנפילד (גבריאל מנדס, 69), במשחק שהסתיים עם מהומה לא קטנה על כר הדשא.

 

מחזור אמצע השבוע (מחזור 18)

יום שלישי: חימנאסיה - אול בויס; ארסנל - קולון. רביעי: ריבר - אסטודיאנטס; ולס - הורקאן; גודוי קרוס -ראסינג. חמישי: ניואלס - אולימפו; באנפילד - בוקה; ארחנטינוס - לאנוס; קילמס - סן לורנסו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים