שתף קטע נבחר

פיטסבורג ניצחה בבולטימור, עוד הפסד לקולטס

NFL: הסטילרס גברו 10:13 על הרייבנס, דאלאס הפתיעה את מאנינג (4 אינטרספשנס) ואינדי. אטלנטה ניצחה בטמפה ביי, שיקגו בדטרויט, הסיינטס בסינסנטי והג'איינטס התעללו ברדסקינס. פארב נפצע לאחר מהלך אחד, הוויקינגס ניצחו בלעדיו את באפלו. סן דייגו הפסידה לראשונה מאז 2005 בדצמבר

הודות להחלטתו של הקומישינר רוג'ר גודל, ככל שאנחנו מתקרבים לסוף העונה הסדירה ב-NFL אנחנו מקבלים יותר ויותר משחקים על טהרת הבתים: קרבות ראש בראש בין קבוצות שנאבקות על המקום הראשון בבית, על כרטיסי הוויילד קארד היקרים של כל חטיבה וחטיבה.

 

השבוע נערכים כמה כאלו: בולטימור רייבנס (4-8) אירחה במשחק המאוחר של יום ראשון את פיטסבורג סטילרס (3-9) במפגש על המקום הראשון ב-AFC צפון והתפרקה ממש ברגעי הסיום בדרך להפסד 13:10. סן דייגו צ'ארג'רס (6-6) הפסידה לראשונה מאז 2005 בחודש דצמבר, 28:13 לאוקלנד ריידרס (6-6) במאבק של שתי קבוצות AFC מערב.


דזמונד קלארק. הברס שולטים ב-NFC צפון (צילום: AP) 

 

אטלנטה פאלקונס (2-10) מחזיקה לבדה (זמנית בלבד) במאזן הטוב בליגה אחרי שניצחה בחוץ 24:28 אצ טמפה ביי באקנירס (5-7) במשחק על טהרת ה-NFC דרום. במאנדיי נייט ייערך קרב גדול בין ניו אינגלנד פטריוטס (2-9) וניו יורק ג'טס (2-9) על ראשות ה-AFC מזרח.

 

בולטימור רייבנס (4-8) - פיסטבורג סטילרס (3-9) 13:10

באופן מסורתי, המשחק בין שתי היריבות מה-AFC צפון הוא משחק של הגנות. גם זה שנערך השבוע תואם את התבנית המוכרת. שתי ההגנות הותירו את ההתקפות היריבות על תוצאה נמוכה, כשעל המהלך המנצח חתום טרוי פולאמלו. הסייפטי של הסטילרס כפה איבוד כדור על קווטרבק הרייבנס, ג'ו פלאקו, עם פחות מארבע דקות לסיום.


בן רות'ליסברגר והסטילרס חזרו מאושרים מבולטימור (MCT) 

 

לפני המשחק דובר על פציעתו של בן רות'ליסברגר, פציעה שככל הנראה הגבילה אותו בחצי הראשון. בשני הרבעים האחרונים הקווטרבק של הסטילרס התעורר וניצל עד תום את מה שההגנה שלו נתנה לו. לאחר האיבוד שכפה פולאמלו, מצא הקווטרבק את אייזיק רדמן לטאצ'דאון המנצח. הסטילס חיזקו את אחיזתם בראשות הבית.

 

אינדיאנפוליס (6-6) - דאלאס קאובויס (8-4) 38:35 בהארכה

ההפתעה הכי גדולה של השבוע ה-13 התרחשה באינדיאנפוליס, שם רשמו הקולטס הפסד שלישי ברציפות. פייטון מאנינג, עד לא מזמן אחד הקווטרבקים הטובים בהיסטוריה, שוב נחטף ארבע פעמים (שתיים הפכו לטאצ'דאונים של דאלאס).

 

מאנינג הצליח להחזיר את אינדי למשחק עם רבע אחרון של 21 נק' וטאצ'דאון של ג'אבאריס ג'יימס 29 שניות לסיום. למרבה הצער שלו ושל אוהדי הקולטס, החטיפה הרביעית שלו הגיעה בהארכה ודייויד ביולר בעט את שער השדה המנצח מ-38 יארד.


ג'ו קיטנה הוותיק והקאובויס מפתיעים את הקולטס (רויטרס)

 

הקולטס נמצאים כעת בפיגור משחק אחד אחרי ג'קסונוויל בקרב על ראשות ה-AFC דרום. אולי המשחק ביום חמישי אצל טנסי טייטאנס יעזור להם להתאושש. המאמן הזמני של הקאובויס, ג'ייסון גארט, עלה למאזן 1-3. האם זה יספיק להבטיח לו את המשרה גם לעונה הבאה? התשובות אצל הבעלים ג'רי ג'ונס.

 

טמפה ביי באקנירס (5-7) - אטלנטה פאלקונס (2-10) 28:24

קשה להאמין, אבל לפאלקונס יש את המאזן הטוב בליגה. אולי גם את הקווטרבק הטוב בליגה ברבע הרביעי (תחרות עזה עם מארק סאנצ'ז מהג'טס). הפלאקונס כבר הובילו 7:14, אבל הבאקנירס הפכו ל-14:24 ברבע הרביעי.


ברנט גרימס מהפאלקונס מונע מהבאקנירס טאצ'דאון (רויטרס)

 

בעיה? לא כשיש לך את מאט ראיין (205 יארד, שני טאצ'דאונים ושתי אינטרספשנס). אריק ווימס החזיר בעיטת פתיחה לאורך 102 יארד לטאצ'דאון, ואז הקווטרבק של אטלנטה חתם את הקאמבק עם המסירה המנצחת למייקל ג'נקינס עם ארבע דקות וחצי לסיום.

 

סן דייגו צ'ארג'רס (6-6) - אוקלנד ריידרס (6-6) 28:13

מאז 2005 לא הפסידה סן דייגו בחודש דצמבר (0-18), לפחות עד שהגיעו הריידרס וניצחו אותם בפעם השנייה העונה. אוקלנד עשתה זאת על הקרקע (251 יארד), כשהקווטרבק ג'ייסון קמפבל, דארן מקפאדן ומייקל בוש רצו כל אחד לטאצ'דאון. את התנופה העיקרית קיבלו הריידרס מצמד איבודים של הצ'ארג'רס ברבע הראשון, מה שהוביל ל-0:14. ההפסד הוא מכה קשה לחלומות הפלייאוף של אלופי ה-AFC מערב בארבע השנים האחרונות.


אינגליש והצ'ארג'רס לא מצליחים לעצור את הייוורד-ביי והריידרס (רויטרס)

 

דטרויט ליונס (10-2) - שיקגו ברס (3-9) 24:20  

עונה טובה מורכבת מניצחונות גדולים, וגם כמה לא כאלו מרשימים. זה של הברס על הליונס בדטרויט מתאים לקטגוריה השנייה. בפעם הקודמת ששיקגו התארחה אצל הקווטרבק השלישי של קבוצה כלשהי, זה נגמר בניצחון על האפס במיאמי. הפעם הדובים התקשו מול דרו סטנטון, שמסר ל-178 יארד וטאצ'דאון ואף רץ לאחד בעצמו. ג'יי קאטלר (234 יארד) השיב רק באחד משלו, אבל גם זה שניצח את המשחק עם 8:46 דקות לסיום. הברס עדיין שולטים ב-NFC צפון.

 

ניו יורק ג'איינטס (4-8) - וושינגטון רדסקינס (7-5) 7:31  

התנופה הניו יורקית נמשכה בקלות בבית מול דונובן מקנאב (296 יארד, טאצ'דאון ושתי אינטרספשנס), בעיקר על הקרקע. ברנדון ג'ייקובס ואהמד ברדשואו רצו לשני טאצ'דאונים כל אחד והזכירו את הצמד הקטלני שהיו לפני מספר שנים. הקווטרבק איליי מאנינג הסתפק ב-161 יארד ואינטרספשן.


קווין בוס מהג'איינטס מעל קארים מור מוושינגטון (AP)

 

סינסנטי בנגאלס (10-2) - ניו אורלינס סיינטס (3-9) 34:30  

4:25 דקות לסיום נאלצו הבנגאלס להסתפק בשער שדה מ-47 יארד, בדרך ליתרון 27:30. דרו בריז לא נזקק ליותר. ארבע דקות מאוחר יותר מצא הקווטרבק האורח (313 יארד, שני טאצ'דאונים ואינטרספשן) את מרקוס קולסטון באנד-זון של סינסנטי וסידר לאלופה ניצחון בקרב ההתקפות שהתרחש באצטדיון פול בראון

 

מינסוטה וייקינגס (7-5) - באפלו בילס (10-2) 14:38  

ברט פארב הספיק לזרוק פעם אחת בלבד (אינטרספשן...) ולהאריך את שיא המשחקים הרצופים שלו (297), אבל כניסה קשה של ארת'ור מואטס האורח הוציאה אותו מהמשחק עם פציעה בכתף. גם שלושת האיבודים של מחליפו טארבאריס ג'קסון לא מנעו מהוויקינגים לעלות למאזן 0-2 מאז החליף לזלי פרייזר את בראד צ'ילדרס כמאמן.

 

הקווטרבק המחליף של מינסוטה זרק לשני טאצ'דאונים ונחטף שלוש פעמים. באפלו לא הצליחה לייצר יותר מדי נקודות מארבעת האיבודים שכפתה, ושילמה מחיר יקר בצד השני על חמשת האיבודים שלה (ארבעה פאמבלים ואינטרספשן).


ברט פארב יושב בצד לאחר הפציעה (AP)

 

תוצאות נוספות

קנזס סיטי צ'יפס (4-8) - דנבר ברונקוס (9-3) 6:10

גם הצ'יפס לא הבריקו, אבל המשיכו לשלוט ביד רמה ב-AFC מערב.

 

סיאטל סיהוקס (6-6) - קרוליינה פאנת'רס (11-1) 14:31

לינץ' רץ לשלושה טאצ'דאונים וסידר למארחת ניצחון על הקבוצה הכי גרועה בליגה

 

אריזונה קארדינלס (9-3) - סיינט לואיס ראמס (6-6) 19:6

ההתפרצות של הקווטרבק דרק אנדרסון אחרי ההפסד הקודם לא עזרה למנוע עוד אחד. הראמס נותרו במרוץ לראשות ה-NFC מערב


פייטון מאנינג. נחטף 11 פעמים בשלושת המשחקים האחרונים (MCT)

 

גרין ביי פאקרס (4-8) - סן פרנסיסקו פורטיניינרס (7-4) 16:34

תפיסה נהדרת וריצת 61 יארד של דונלד דרייבר שינו ברבע השלישי משחק צמוד.

חברו גרג ג'נינגס תפס שישה כדורים ל-122 יארד ושני טאצ'דאונים והפאקרס התאוששו מההפסד לאטלנטה פאלקונס בשבוע שעבר.

  

מיאמי דולפינס (6-6) - קליבלנד בראונס (7-5) 13:10

עוד ניצחון לקווטרבק ג'ייק דלהום, אחרי שפיל דוסון בעט שדה מוצלח ארבע שניות לסיום.

 

טנסי טייטנס (7-5) - ג'קסונוויל ג'אווארס (5-7) 17:6

על אף ההפסד ובניגוד לפרסומים, העונה של טנסי טרם נגמרה והיא עדיין במרוץ לוויילד קארד ב-AFC.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים