שתף קטע נבחר

שוורץ: "כולן כוכבות, לכל אחת יש מחליפה"

הפורוורד של אליצור רמלה מרוצה מה-50:74 המרשים על אלקטרה רמה"ש בסופר-קלאסיקו, אך טוענת: "אנחנו חורקות, המשחק שלנו צריך להיות הרבה יותר שוטף". ביום ה': השחקניות של עדן ענבר בסיביר

הסופר-קלאסיקו הראשון של כדורסל הנשים הישראלי שייך לאליצור רמלה. הגלאקטיקוס של עדן ענבר מחצו אתמול 50:74 את אלקטרה רמת השרון והעפילו למקום הראשון בליגת העל, על חשבונה של היריבה המושבעת. "אנחנו קבוצה טובה, אבל עוד לא הגענו לשלבים המכריעים של העונה", ציננה מעט את הרוחות אורנית שוורץ, שהיתה שותפה לתצוגה המרשימה של רמלה בקרב הענקיות.

 

 

"אני מכבדת את הקבוצה שמנגד, לא משנה אם זו רמת חן, בנות השרון או רמת השרון, אבל אנחנו צריכות להשתפר ממשחק למשחק", הוסיפה שוורץ. "ראינו היום שיש שלבים שאנחנו לא משחקות טוב, שאנחנו חורקות. המשחק שלנו צריך להיות הרבה יותר שוטף".

 

"כקבוצה, רמת האינטנסיביות שלנו צריכה להיות לאורך 40 דקות", התייחסה שוורץ לחריקות ברבע הראשון, אותו סיימה רמלה בפיגור 15:9. "אסור לנו לנוח או לעשות לעצמנו הנחות. דיברו על כך שזו קבוצת כוכבות, אבל כולן פה כוכבות, לכל אחת יש מחליפה. אני רק יכולה להגיד שלא התחלנו טוב. היו דקות ראשונות של לחץ והרגישו אותו במערכת. גם אם מנסים לחמוק מזה, בשבוע האחרון הרגשנו את זה. ברגע שהשתפרנו, המשחק כבר זרם".

 

"מוקדם להגיד שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ", סיכמה שוורץ. "גם רמת השרון וגם רמת חן בטח עוד יעשו שינויים בסגל במהלך הפגרה. הצהרת הכוונות היתה בתחילת השנה, היה ברור שנבנתה פה קבוצה כדי להביא את האליפות והגביע ולהצליח באירופה. אנחנו לא בורחות מזה, עומדות פנים מול פנים. ועדיין, מוקדם להגיד מה יהיה בהמשך. זו ליגה ארוכה, צריך ליהנות ממה שעשינו היום ולהמשיך הלאה". 


"לא התחלנו טוב, היה לחץ". אורנית שוורץ (צילום: אורן אהרוני) 

 

יומיים של מנוחה בלבד יהיו לרמלה וכבר ביום ה' היא תפגוש בסיביר הקפואה את דינמו נובוסיבירסק הרוסית, במשחק האחרון בשלב הבתים של היורוקאפ. רמלה, שמוליכה את הבית עם מאזן 0:3, כבר הבטיחה את הכרטיס לשלב 32 האחרונות, אבל תרצה להמשיך במומנטום ולסיים במקום הראשון.

 

ומה חדש בליגת העל? הערב (ג') יושלם המחזור השביעי עם שני משחקים שייערכו, תאמינו או לא, גם כן באולם קריית מנחם ברמלה. אליצור ראשון לציון תארח (18:30) את מכבי אשדוד במשחק הראשון של הערב, ואילו אליצור חולון תפגוש (20:30) את הפועל ראשון לציון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עדן ענבר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים