שתף קטע נבחר

גרנט: "מנצ'סטר לא תישאר בלתי מנוצחת"

המנג'ר הישראלי של ווסטהאם יפגוש הערב (21:45, ספורט 2), את השדים האדומים במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי. יונייטד לא הפסידה ב-20 משחקיה העונה, האם הפטישים מכינים להם הפתעה?

לפני קצת יותר משנתיים, נחל אברהם גרנט את אחד הערבים המאכזבים בחייו עם הפסד כואב בדו קרב בעיטות הכרעה מ-11 מטרים למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות. הערב (ג') מצפה לו מפגש חוזר מול סר אלכס פרגוסון, רק שהתפאורה קצת שונה.

 

ווסטהאם תארח את השדים האדומים במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה, המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, כשמרבית שחקני ההרכב של הראשון של שתי הקבוצות יזכו למנוחה לקראת הקרבות בליגה.


כך הסתיים פעם מפגש של גרנט מול מנצ'סטר. גמר הצ'מפיונס 2008 (AP)

 

"אני לא מאמין שמנצ'סטר יונייטד תישאר בלתי מנוצחת", אמר גרנט לקראת ההתמודדות, כשהוא יודע שהיריבה שלו עדיין לא ספגה הפסד ב-20 משחקיה

 בפרמייר-ליג ובליגת האלופות. "קשה לי לראות איך קבוצה מחזיקה כך מעמד לאורך עונה שלמה. זה אמנם קרה בעבר עם ארסנל, אבל אז זה היה יוצא דופן".

 

הישראלי, אשר קיבל אולטימטום מהבעלים שלו לצבור שש נקודות בשלושה משחקים, כבר השיג שלוש עם הניצחון 1:3 על וויגאן במחזור האחרון, ונראה כי המפגש הערב מול היונייטד רק יסיח את דעתו לקראת ההתמודדות החשובה בשבת, בחוץ מול סנדרלנד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אברהם גרנט
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים