שתף קטע נבחר

מנדריץ' ירכוש את שפילד וונסדיי תמורת ליש"ט

מנכ"ל לסטר עומד ליטול את השליטה במועדון אחרי שהגיע עם הנושים להסדר לגבי תשלום החובות, והצהיר: "אהפוך את הקבוצה לכוח בכדורגל האנגלי"

מנכ"ל לסטר, מילאן מנדריץ', עומד לרכוש את שפילד וונסדיי מהליגה השלישית באנגליה תמורת ליש"ט אחת. המועדון הודיע רשמית על סיכום שהושג לגבי רכישת הקבוצה.

 

מנדריץ' בן ה-72, הבעלים של פורטסמות' מ-1998 ועד לכניסתו של סאשה גאידמק (מכר לו תחילה 50 אחוז מהמועדון), הבטיח: "אהפוך את שפילד וונסדיי לכוח בכדורגל האנגלי. זו אחת הקבוצות המפורסמות והאנשים שדיברתי איתם נתנו לי את ההשראה".

 

היו"ר היוצא של הינשופים, הווארד ווילקינסון, טען: "זה אחד הימים החשובים בהסטוריה של הקבוצה, אני רואה כעת עתיד טוב יותר למועדון. היינו על סף פירוק ואם זה היה קורה הרבה אנשים היו סובלים. אני מודה למילאן על הנחישות שלו ומחכה לעבוד איתו במטרה לבנות מועדון שכולנו נהיה גאים בו".

 

מנדריץ', יליד קרואטיה, משמש כעת כמנכ"ל לסטר ויתפטר מתפקידו לאחר המשחק מול נוטינגהאם פורסט. הוא נטל את השליטה לאחר שהגיע לסיכום עם הנושים של שפילד וונסדיי, כולל בנק קואופרטיב והיו"ר לשעבר, דייב אלן, על הסדרי תשלום החובות של הקבוצה, המגיעים לכ-30 מיליון ליש"ט.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
מילאן מנדריץ'
צילום: איי פי
מומלצים