שתף קטע נבחר

באסטון בארץ: "אני אותו שחקן שאתם מכירים"

הסנטר בן ה-34 נחת בישראל כדי להצטרף לקבוצתו החדשה, בני השרון: "שמעתי שהם ניצחו את מכבי ת"א, זה טוב מאוד". על העתיד: "רוצה לסיים את העונה בצורה טובה"

ארבע שנים לאחר שעזב את מכבי תל אביב, נחת היום (ב') מייסאו באסטון שוב בישראל, הפעם כדי להצטרף לקבוצתו החדשה - בני השרון. "כיף לחזור, במיוחד למזג האוויר החמים כאן", סיפר באסטון עם נחיתתו בנתב"ג. "עכשיו שמעתי שבני השרון ניצחה אתמול את מכבי ת"א. זה טוב מאוד. אני מקווה שנמשיך ככה ואוכל לתרום לקבוצה".

 

"אני יודע שיש שחקנים מצוינים בבני השרון, מכיר את לי ניילון ושמעתי הרבה על שון ג'יימס", הוסיף באסטון. "אני רוצה לעזור ולקדם את הקבוצה עד כמה שאפשר". לגבי כושרו הנוכחי, הודיע: "אני בכושר סביר. לא שיחקתי ולא התאמנתי יותר מחודש, אז ייקח לי קצת זמן לחזור לעצמי. אני עדיין אותו שחקן שאתם מכירים. קופץ גבוה וחוסם כמו שצריך".

 

באסטון (2.06 מ'), כיום בן 34, שיחק בישראל במשך שלוש עונות וזכה עם המועדון הצהוב בשני תארי יורוליג (2003/04 ו-2004/05), כמו גם בשלוש

 אליפויות ובשלושה גביעי המדינה.

 

לאחר שעזב את מכבי ב-2006, ניסה הפורוורד את מזלו ב-NBA, אך לא הצליח להותיר את חותמו בליגה הטובה בעולם. לאחר שתי קדנציות לא מוצלחות באינדיאנה ובטורונטו, נמנה באסטון אשתקד על הסגל של דטריוט בליגת הקיץ, אך נופה לפני תחילת העונה. מאוחר יותר הצטרף הצטרף לבודיוולניק קייב האוקראינית, אבל לא שרד שם יותר מדי. העונה היה אמור לשחק באובראדיירו מהליגה הספרדית השניה, אבל עזב את הקבוצה עוד לפני תחילת העונה. 

 

"המטרה שלי לנצח בכל משחק, לא משנה מול מי", סיכם הסנטר. "לחבר'ה בקבוצה יש הרבה ביטחון ולראייה הניצחון שלהם אתמול על מכבי. יחד עם הביטחון שאני אוסיף להם, אני מקווה שנגיע רחוק. לא חושב רק על מכבי, יש עוד קבוצות לדאוג מהן. אני לא מנסה להגיע למכבי או ל-NBA. רוצה לסיים את העונה בצורה טובה ולגמור את הקריירה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מייסאו באסטון בנתב"ג
צילום: עוז מועלם
מומלצים