שתף קטע נבחר

גריינג'ר: "לנצח את הלייקרס בל"א זה דבר גדול"

הפורוורד של אינדיאנה לא נרגע מה-92:95 בסטייפלס סנטר. קובי בראיינט, שקלע שיא עונתי של 41 נקודות למפסידים: "לא הגענו עם האנרגיות הנכונות". אי הבנה בין פיל ג'קסון לרון ארטסט

אינדיאנה פייסרס רשמה לפנות בוקר (ב') ניצחון יוקרתי מאוד, 92:95 על הלוס אנג'ל לייקרס בסטייפלס סנטר, והנחילו לקבוצה של פיל ג'קסון הפסד שני ברציפות. 

 

 

הפייסרס, שניצחו העונה את מיאמי הגדולה, הובילו במחצית 45:51, לפני שקובי בראיינט קלע 15 נקודות רצופות כדי לסגור את הפער ברבע השלישי ולהחזירו לחמש ברבע הרביעי. עם זאת, בראיינט, שקלע שיא עונתי של 41 נקודות, לא הספיק ללייקרס, לאחר שהחטיא שתי זריקות אחרונות לשלוש, שעשויות היו להוביל את המשחק להארכה.


גריינג'ר מול בראיינט. משחק טוב של השניים, אבל רק הראשון ניצח (AFP)

 

אחד הצטיינים באינדיאנה היה דני גריינג'ר, שבעונה שעברה נבחר לשחקן המשתפר. את המשחק מול לוס אנג'לס סיים הפורוורד עם 18 נקודות, ואמר לאחר מכן: "לנצח את הלייקרס בחוץ זה דבר גדול. זה נותן לנו מוטיבציה להמשך המסע שלנו בחוף המערבי".

 

הניצחון של אינדיאנה בלוס אנג'לס לפנות בוקר היה הראשון שלה שם מאז שפתח הסטייפלס סנטר את שעריו ב-1999, אחרי 11 הפסדים רצופים באולם הביתי של האלופה. המצטיין הנוסף של הפייסרס במשחק, רוי היברט (24 נקודות ו-12 ריבאונדים), אמר: "אנחנו לא רוצים להיות שאננים מהרגע הזה. אנחנו רוצים שניצחון כזה לא יהיה הפתעה בעתיד".


היברט. 24 נקודות ו-12 ריבאונדים לסנטר של הפייסרס (AFP)

 

הלייקרס הפסידו לאינדיאנה בפעם החמישית בלבד בביתם, אבל זה לא מנע את האכזבה מהשחקנים ומהמאמן ג'קסון. "אנחנו חייבים להשיג נקודות, אבל קודם כל לשפר את ההגנה. לא שיחקנו עם האנרגיות הנכונות וזה פגע בנו", אמר בראיינט.

 

ג'קסון הסביר את הבלבול בהתקפות האחרונות של הלייקרס, כאשר בראיינט החטיא זריקה לשלוש ורון ארטסט לקחת את הריבאונד אבל לא ביקש פסק זמן.

 

"חשבתי שרון ייקח פסק זמן, אבל זה לא קרה. את מה שדיברתי איתו לאחר המשחק אשאיר בינינו", אמר המאמן. ארטסט הוסיף: "ההוראה היתה שכל אחד אחר ייקח פסק זמן, לא רק אני, אבל פיל שכח להגיד את זה לכולם".

 

ארטסט סיים את ההתמודדות עם שלוש נקודות בלבד, במשחק השישי מתוך שבעת האחרונים עם מספר נקודות חד ספרתי. בינתיים הממוצעים שלו עונה הם הנמוכים ביותר בקריירה בת ה-12 שנה שלו בליגה: 8.5 נקודות ב-27.1 דקות משחק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דני גריינג'ר, אינדיאנה
צילום: AFP
מומלצים