שתף קטע נבחר

אוואט עצר פנדל - מאיורקה ניצחה את מלאגה 0:2

מחזור 13: השוער הישראלי עצר את הבעיטה של אליסהו פריירה מהנקודה הלבנה בדקת הסיום. צ'ורי קסטרו ופייר וובו כבשו ובישלו בניצחון שמציב את שחקניו של מיכאל לאודרופ במקום השישי. ולנסיה גברה על אלמריה 1:2

דודו אוואט שמר על שער נקי - מאיורקה ממשיכה בדרך הנכונה. הערב (א') גברו השוער הישראלי וקבוצתו 0:2 בבית על מלאגה, במחזור ה-13 בליגה הספרדית. בעקבות זאת מדורגים שחקניו של מיכאל לאודרופ במקום השישי, המוליך לליגה האירופית בסיום העונה.

 

 

בדקה ה-30 היה אוואט על סף ספיגה. הבלם הברזילאי של מלאגה, וולינגטון רובסון, עלה לכדור קרן ונגח לקורה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-50 כבשה מאיורקה את הראשון. צ'ורי קסטרו שלח כדור עומק לפייר וובו, והקמרוני שהגיע לאחד מול אחד מול השוער רובן מרטינס קבע 0:1.


גיבור הניצחון של מאיורקה, צ'ורי קסטרו (AFP) 

 

כעבור ארבע דקות כבש צ'ורי קסטרו את השני, הפעם מבישול של וובו. בדקה ה-90 נשרק פנדל מפוקפק לזכות מלאגה, לאחר שהפורטוגלי אליסהו פריירה נפל ברחבה והשופט דלגאדו פריירו פסק כי הוכשל על ידי פאבלו סנדרוס. אליסהו פריירה עצמו בעט, אבל אוואט עצר בזינוק. מלאגה נותרה מתחת לקו האדום.

 

ולנסיה במקום חמישי לאחר שניצחה ב'מסטייה' 1:2 את אלמריה, אשר ממשיכה להיות מסובכת במקום הלפני אחרון גם אחרי פיטוריו של המאמן חואן מנואל לילו בעקבות התבוסה 8:0 לברצלונה בשבוע שעבר.


כבש צמד לוולנסיה, רוברטו סולדאדו (AFP) 

 

רוברטו סולדאדו הבטיח את הניצחון של העטלפים כאשר כבש צמד בדקות 26 ו-57. הארגנטיני של אלמריה, חוסה ליאונרדו אולואה, צימק כאשר נותרה דקה לסיום המשחק. ולנסיה תתמודד מול ריאל מדריד ב'סנטיאגו ברנבאו' במחזור הבא.

 

ראסינג סנטאנדר גברה במשחק תחתית 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה, משער של השבדי מרכוס רוזנברג בדקה ה-60. ריאל סוסידאד גברה בחוץ 1:3 על ספורטינג חיחון, שנותרה מסובכת בתחתית. הבלם הצרפתי גרגורי ארנולין קבע 0:1 למארחים כבר בדקה השניה, אבל צ'אבי פרייטו (11), דויד סורוטוסה (45) ומיקל ארנבורו (90) ביצעו מהפך.


כבש להרקולס, דויד טרזגה (AFP) 

 

הרקולס גברה על לבנטה 1:3, משערים של נלסון ואלדס (39 ו-67) ודויד טרזגה (62). רובן כבש (40) לאורחים, המרוחקים נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

 

אתלטיק בילבאו גברה על אוסאסונה 0:1, משער של קרלוס גורפגי בדקה ה-90. מחר יתקיים כידוע ה'קלאסיקו' הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה.


פורסם לראשונה 28/11/2010 19:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו אוואט
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים