שתף קטע נבחר

מוצ"ש: ראשון לציון עולה לירושלים

האדומים ינסו (21:00) לשמור על הרצף מול הקבוצה של אפי בירנבוים. קטש: "ראשון יכולה להפתיע כל אחת בכל מגרש"

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון יפתחו מחר (שבת, 21:00. שופטים: זריף, גוריון ופורטל. שידור ישיר בערוץ 5+ לייב) במלחה את המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל, בשיחזור של המאבק ברבע גמר הפלייאוף של העונה שעברה.

 

 

עבור האדומים, שחזרו ביום רביעי מספרד שם ניצחו את קאחהסול במסגרת המחזור השני של שלב הבתים ביורוקאפ, יהיה זה משחק שלישי השבוע. מאזנם של הקטשים בחודש נובמבר עומד על 0:6 בכל המסגרות, ובקבוצה עושים מאמצים כדי להכשיר את הפצועים מהשבוע החולף על מנת לשמור על המאזן המושלם.


וויל סולומון. מתחפש למייקל ג'ורדן (צילום: נועם מושקוביץ') 

 

אחד מאלה הוא וויל סולומון, שכמו מייקל ג'ורדן, שזרק יותר ויותר מבחוץ ככל שהתבגר, עושה העונה את רוב נקודותיו מחוץ לקשת. אם בעונות הראשונות שלו בארץ לפני מספר שנים הושגו כ-30%-35% מהנקודות שלו כתוצאה משלשות, הרי שהעונה, עד כה, יותר מ-60 אחוז מהן מגיעות מחוץ לקשת (45 מתוך 73 בסה"כ). גם יובל נעימי, בראיין רנדל וג'ייסון ריץ' סוחבים פציעות.

 

"אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה", אמר היום המאמן עודד קטש. "ראשון היא קבוצה שיכולה להפתיע כל אחת בכל מגרש. אסור לנו להגיע שאננים ונתכונן למשחק במלוא הרצינות והדריכות. עשינו שבוע מוצלח ואנו רוצים לפתוח גם את השבוע הקרוב באותה צורה לקראת המשחק מול נימבורק".


יהוא אורלנד מול הפועל ירושלים, אשתקד. זכרונות טובים (עוז מועלם)

 

ליאור חכמון, שמשחק יותר דקות מאז פציעתו של אורי קוקיה ובינתיים עומד יפה במעמסה, הוסיף: "אנחנו באים כדי להמשיך את קו העלייה שלנו. מצפה לנו עוד שבוע חשוב ונצטרך לעבוד קשה בכל משחק ולהגיע עם הרבה נחישות כדי לנצח".  

 

הראשונים יקוו מהעבר השני לשנות את הסטטיסטיקה, אשר מורה כי מתוך 24 המפגשים שאירחה ירושלים היא ניצחה ב-20 מול 4 בלבד לכתומים. הקבוצה של אפי בירנבוים אשר הפסידה בשבוע שעבר בבית לעירוני אשקלון תנסה לעולל לירושלים את מה שעשתה לגלבוע/גליל לפני שבועיים.

 

לשם כך היא תזדקק לתוצרת משמעותית יותר מאשר ניפק ריימר מורגן בשבוע שעבר (9 נקודות, 4 איבודים) וגם להופעה טובה של אקס ירושלים, יהוא אורלנד, שניצח את האדומים במשחק מספר שלוש של סדרת גמר הפלייאוף בעונה שעברה עם 28 נקודות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים