שתף קטע נבחר

מאסטרס: נאדאל בחצי הגמר, גם ג'וקוביץ'

המדורג 1 בעולם גבר על ברדיך 6:7, 1:6 וישחק בשבת מול מארי. בחצי השני, פדרר מחכה לסרבי, שניצח את רודיק 2:6, 3:6

מושלם כמו מספר 1. רפאל נאדאל, מי שמחזיק כבר מספר חודשים בפסגת הדירוג בטניס העולמי, סיים הערב (ו') שלב בתים מושלם בטורניר הנועל של העונה - המאסטרס קאפ בלונדון.

 

הספרדי, שמנסה לזכות השבוע בתואר הגדול היחיד שחסר לו ברזומה, נעל את בית א' עם מאזן מושלם של 3 מ-3, כאשר לאחר הניצחונות על אנדי רודיק ונובאק ג'וקוביץ', גבר גם על תומאס ברדיך, 6:7 (3), 1:6.


רפאל נאדאל. מארי: "אין לי יותר מדי סיכוי נגדו" (צילום: AP)

 

המערכה הראשונה היתה צמודה וארוכה ואחרי שכל צד הציל שתי נקודות שבירה, היא הוכרעה רק בשובר שיוויון, בו ידו של הספרדי היתה על העליונה, עם 3:7 שלמעשה הבטיח את מקומו של נאדאל בחצי הגמר. המדורג 1 לא הסתפק בהבטחת כרטיסו ובמערכה השנייה ניצל את הקריסה המנטלית של ברדיך כדי לסגור אותה בקלילות עם 1:6 מהיר.

 

בפיינל פור בשבת נאדאל, שהבטיח את ראשות בית א', יפגוש את הסגן מבית ב', אנדי מארי, שאחרי העפלתו שלח מסר מפתיע. "אני כנראה אשחק מול המדורג 1 בעולם ואין לי יותר מדי סיכוי", אמר אהוב הקהל בלונדון, "הוא בכושר מדהים ולצערי לא יצא לי לנצח אותו במשחקים גדולים".


נובאק ג'וקוביץ'. זקוק למערכה בודדת כדי להעפיל מהמקום השני (AP)

 

פדרר יפגוש את ג'וקוביץ' בחצי הגמר השני

בחצי הגמר השני ייפגשו רוג'ר פדרר, שגם הוא זכה בבית שלו עם מאזן מושלם, ונובאק ג'וקוביץ', שניצח הערב את אנדי רודיק 2:6, 3:6 במשחק הנעילה של שלב הבתים.

 

הסרבי, שבמשחק הקודם מול נאדאל נפגע בעינו וסבל מבעיה בעדשת המגע שלו, הבטיח למעשה את ההעפלה כבר אחרי מערכה אחת בעקבות יחס המערכות בין השניים. האמריקני, שנשבר שלוש פעמים במהלך המשחק, מסיים את הטורניר עם שלושה הפסדים

 


פורסם לראשונה 26/11/2010 18:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים