שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "לא מזלזל בהישגיה של מכבי חיפה"

אחרי שהרגיז לא מעט אנשים בתום ה-0:3 על בנפיקה ליסבון ("זהו הניצחון הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה"), מנסה עוזר מאמן הפועל תל אביב ליישר את ההדורים: "מצטער אם הובנתי לא כהלכה". דני בונדר בספק לאשדוד

"אני חושב שזה הניצחון הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה". כך אמר יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון של הפועל תל אביב 0:3 על בנפיקה ליסבון והכעיס לא מעט אנשים במכבי חיפה.

 

 

עוזר מאמן האדומים, ביקש היום (ו') להבהיר את דבריו: "מכבי חיפה ניצחו את ההרכב החלש של מנצ'סטר יונייטד, במשחק שלא היה בעל חשיבות לאנגלים בעוד בנפיקה נלחמו על חייהם. אני מעריך מאוד את הישגיה של חיפה וחשוב לי להבהיר שלא התכוונתי לזלזל בהישגיה. אני מצטער אם הובנתי של כהלכה ומישהו נפגע מדבריי".


מבהיר את דבריו. יוסי אבוקסיס (צילום: אלי אלגרט)

 

בתוך כך, אחרי ששמחו וחגגו את הניצחון ההיסטורי 0:3 על בנפיקה ליסבון בשלב הבתים של ליגת האלופות, בהפועל החלו בהכנות לקראת ההתמודדות

 ביום א' הקרוב נגד מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

 

מי שנמצא בספק להתמודדות הוא המגן הימני דני בונדר, שלא התאמן היום בשל כאבים בשריר הירך. אם השחקן שפתח ב-11 נגד בנפיקה לא יהיה כשיר למפגש ביום א', מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא עומרי קנדה. גילי ורמוט, אביחי ידין, טוטו תמוז ודדי בן דיין, קיבלו היום מנוחה אבל אמורים לשחק נגד אשדוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי אבוקסיס
צילום: טל שחר
מומלצים