שתף קטע נבחר

בני סכנין: המאחרים ישלמו את המחיר

סלובדאן דראפיץ', מתכוון לספסל את טל חן, לירן כהן ויניב לוזון שאיחרו לאימון, לקראת ההתמודדות מול הפועל ר"ג (ש', 19:00). צביקה צמח לשחקניו: "מי שלא מבין את חשיבות המשחק, שיילך הביתה". דודי פדלון, גל לוי ועידן סרור יפתחו בהרכב

שבוע סוער עבר על בני סכנין. תחילה ההפסד הביתי 3:1 להפועל תל אביב, זאת לאחר שהקבוצה כבר עלתה ליתרון, נמשך בביקורת שהועברה על המאמן סלובודאן דראפיץ' על כך שלא קרא את מהלך המשחק ולא ביצע חילופים, והסתיים בהשעייתם והחזרתם לסגל של הבלם טל חן והקשרים לירן כהן ויניב לוזון שאיחרו ב-2 דקות לאימון שלשום.

 

נראה כי למרות שהשלושה התנצלו וחזרו לאימונים, המאמן עדיין לא עבר לסדר היום על אותו איחור והשלושה לא צפויים לפתוח בהרכב (ש', 19:00, אצטדיון ר"ג) בקרב התחתית מול הפועל רמת גן. הדבר מפתיע במיוחד לגבי חן הנחשב לבורג מרכזי בקבוצה. באימון היום תורגל עלאא אבו סלאח שהוסט לעמדת הבלם לצידו של פטי יאיה. גם בעמדת המגן צפוי שינוי כשמהראן אבו ריא מועמד לפתוח במקומו של בסאם גנאים הוותיק. הקשר חאלד חלאיילה יחזור גם הוא להרכב עקב יכולתו הטובה באימונים.


איחרת? שילמת. טל חן (צילום: חגי אהרון)

 

בעקבות המאזן העגום של הקבוצה הנמצאת במקום הלפני אחרון עם חמש נקודות בלבד ב-11 משחקים, הגיע לאימון המסכם יושב הראש חסן אבו סלאח שהתייחס בראשית דבריו להשעייתם של שלושת שחקני הקבוצה השבוע: "זה דבר שלא צריך לקרות, אני שמח שהסיפור הזה נגמר ונמצא מאחורינו". אבו סלאח הוסיף: "אנחנו חייבים לאגור נקודות, מצפים לנו ארבעה משחקים חשובים מאוד ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי לקחת בהם נקודות".

 

הרכב משוער: מאיר כהן, לוהאב כיאל, פטי יאיה, עלאא אבו סלאח, מהראן אבו ריא; חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נאסטיה צ'ה, חאמד גנאים; אחמד קסום, כריסטיאן דנאלקי.

 

 

צביקה צמח: "אנחנו צריכם להיות רעים יותר"

הפועל רמת גן תארח מחר (שבת) באצטדיון רמת גן (וינטר נמצא בשזרוע) את בני סכנין למשחק העונה של תחתית ליגת העל. ברמת גן יודעים שאחרי שבעה הפסדים רצופים בליגה, הם חייבים להשיג ניצחון מול סכנין, שעברה השבוע זעזוע בסגל הקבוצה.

 

"אין מה לדבר על חשיבות המשחק, מי שלא מבין את זה יכול ללכת כבר עכשיו הביתה", אמר המאמן צביקה צמח לשחקניו באסיפה שערך לפני האימון. צמח הראה לשחקניו את משחקם מהשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, שבו הובילה הקבוצה 0:2 ולסוף הפסידה 3:2.


סרור. צפוי לפתוח בהרכב של הפועל רמת גן (צילום: אלי אלגרט)

 

"אני לא רוצה לקחת את ההפסד לבית"ר כאינדיקציה, הייתם צריכים להיות רעים יותר ויותר לוחצים בהגנה כדי לא לספוג שערים כאלו", הוסיף צמח, "מחר זה משחק על שש נקודות, אז תשמרו מההתקפה המהירה של סכנין ובעיקר מנסטיה צ'ה".

 

מסגל הקבוצה ייעדרו מחר דימיטאר טלקיסקי, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, וחלוץ הנבחרת הצעירה לירון דיאמנט, שהורחק במשחק בשבוע שעבר אחרי

 שספג שני כרטיסים צהובים. במקומם צפויים לפתוח בהרכב גל לוי ועידן סרור. שינוי נוסף שמתכנן צמח לערוך בהרכב הפותח הוא הצבתו של דודי פדלון בעמדת המגן השמאלי, שעבורו תהיה זו הופעת הבכורה ברכב הפועל ר"ג מאז שהצטרף למועדון לפני כשבוע וחצי.

 

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, אלין טופוזאקוב, דודי פדלון, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, גל לוי, עידן סרור, אורי ביבי, קרום ביבישקוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סלובדאן דראפיץ'
צילום: חגי אהרון
מומלצים