שתף קטע נבחר

עירוני ק"ש: וויהאם עמאשה ואלרואי כהן פצועים

מוליכת הטבלה תחסר שניים משחקניה המרכזיים, כשתארח את מכבי פתח תקווה (ש', 19:00). בן שמעון לשחקניו: "צריך להיזהר מהם". ניצן דמארי יחליף את מוראד מגמאדוב הפצוע

אחרי הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב בשבוע שעבר, תארח מחר (ש', 19:00) מוליכת הטבלה המפתיעה, עירוני קרית שמונה, את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל.

 

בקבוצה של רן בן שמעון היו רוצים לשמור שבוע נוסף על ההובלה, אבל מודעים לכך שהמשימה לא תהיה קלה בכלל. גם בגלל היריבה החזקה, אבל גם בשל חסרונם של שניים משחקניה המרכזיים - אלרואי כהן והחלוץ וויהאם עמאשה, שנפצעו בשבוע שעבר. כהן, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, יכלל בסגל אך לא יפתח, בעוד עמאשה ייאלץ לצפות במשחק מהיציע.


יישב על הספסל. אלרואי כהן (צילום: אביהו שפירא)

 

על פי המסתמן, יפתח המאמן עם שלושה קשרים התקפיים - אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו ו-וויליאם נג'ובו שיחליף את כהן בהרכב. את מקומו של עמאשה ימלא החלוץ ברק בדש, שהבקיע בשבוע שעבר את שער הניצחון לזכות קבוצתו. דני עמוס ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. בן שמעון אמר לשחקניו היום: "מכבי פ"ת היא קבוצה מצוינת עם התקפה מהירה וצריך להיזהר מהם".

 

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, ניב לביא, אורי שטרית, בריאן גריפיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, וויליאם נג'ובו וברק בדש.

 

מכבי פ"ת: ניצן דמארי במקומו של מגמאדוב

יריבתה של ק"ש, מכבי פ"ת, תצא מחר בבוקר לבית מלון בצפון ושם יעביר פרדי דוד אסיפה טקטית לשחקנים. הבוקר (ו'), הראה מאמן הקבוצה קטעים ממשחק התיקו מול הפועל עכו בשבוע שעבר, שם נתן דגשים על חלקים מסוימים.


יחליף את מגמאדוב. ניצן דמארי (צילום: אורן אהרוני)

 

מי שככל הנראה יחליף במרכז ההגנה את מוראד מגמאדוב שסובל מפציעה בגבו הוא ניצן דמארי. עבור השחקן, שהחליף במחצית המשחק מול עכו את מגמאדוב, תהיה זו הופעה שנייה העונה ברכב הפותח, מה שמכניס את הבלם הצעיר תומר אלבז לסגל המשחק.

 

במקומו של סבסטיאן סנסוני שהורחק בשבוע שעבר, יחזור יוסי אופיר להרכב במרכז הקישור אחרי שבשבוע שעבר אסי משיח פתח במקומו בגלל פציעה. נבויסה

 מרינקוביץ' שסובל מדלקת בשרירי הבטן, עורך בימים האחרונים אימונים מלאים אך בכל זאת בצוות המקצועי מעדיפים לפתוח עם מיכאל זנדברג שכשיר במאת האחוזים. הקשר הסרבי והמגן אלירן דנין, ששב היום לאימונים לאחר שנעדר בגלל מחלה, צפויים גם הם להיכלל בסגל המשחק.

 

קשר הנבחרת הצעירה מרואן כבהא ששבר את ידו במשחק הנבחרת מול בית"ר שמשון ת"א נבדק היום שוב, ובבדיקה נאמר לו שאם הוא אינו יצליח להתחיל בתחילת השבוע הבא לערוך אימוני ריצה, קיימת האפשרות שהוא יצטרך לעבור ניתוח.

 

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזארה, ניצן דמארי, קובי גנון, אסי משיח, יוסי אופיר, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר גולן, עומר דמארי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רן בן שמעון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים