שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "אם היינו מנצחים, היו מדברים אחרת"

אחרי התיקו המאופס בדרבי, ניסה אלישע לוי לדרבן את שחקניו לקראת ההתמודדות מול הפועל אשקלון (ש', 17:00, ספורט 1). ליאור רפאלוב בספק למשחק. סגל חסר לגיא עזורי

לאחר האכזבה במשחק הדרבי המאופס בתחילת השבוע, במכבי חיפה רוצים לחזור למסלול הנצחונות עם מפגש חוץ מול העולה החדשה לליגת העל, הפועל אשקלון. על הנייר לפחות, לא נראה שצפויה לירוקים בעיה.

 

אלישע לוי יחסר מחר (ש', 17:00, ספורט 1) את המגן הימני, עלי עתומאן כמו גם את החלוץ הצעיר שלומי אזולאי, אשר סובלים מפציעות אשר ימנעו מהם אפילו להיכלל בסגל. הקשר ליאור רפאלוב חזר אמנם להתאמן ואף תורגל עם שחקני ההרכב הראשון באימון המסכל, אך בשל הכאבים העזים באזור המפשעה בהם הוא חש, שאלת שיבוצו ב-11 עדיין מוטלת בספק.


נמצא בכוננות. אייל גולסה (צילום: חגי אהרון)

 

במקרה שרפאלוב לא יפתח בסופו של דבר, מי שיתפוס את מקומו בעמדת הקישור הקדמי, יהיה אייל גולסה. "אתם צריכים לשחק בסבלנות", אמר לוי

 לשחקניו הבוקר (ו'). "אשקלון זו קבוצה שתסגור את המשחק, לכן אנחנו מוכרחים להניע את הכדור וללחוץ אותם כבר מהפתיחה".

 

לאחר שצפה עם השחקנים בביצועים מההתמודדות מול הפועל חיפה, הוסיף לוי:"היו הרבה דברים טובים במשחק הזה, הנעת הכדור היתה טובה. אם היינו מצליחים להבקיע שער אחד, כולם היו מדברים אחרת". מחר בבוקר תצא הקבוצה לבית מלון באשקלון.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אייל גולסה), יניב קטן, מוחמד גאדיר, ולדימיר דבאלישוולי.

 

שחקן באשקלון: "במשחקים כאלה לא צריך לדבר"

העולה החדשה לא מתכוונת להוות תפאורה במשחקה הביתי הראשון מול קבוצה גדולה, כשכמה עשרות אוהדים הגיעו לאימוניה השבוע, על מנת לדרבן את השחקנים. המאמן גיא עזורי שוב יסבול מסגל חסר, אחרי שהתברר כי שלושה שחקני הרכב בדרך כלל - רביד גזל, דארקו לובריץ' ואדיר טובול - לא ייטלו חלק במשחק מסיבות שונות.


סגל חסר מול סגנית האלופה. גיא עזורי (צילום: רועי עידן)

 

בעוד גזל ולובריץ' פצועים, טובול, שהורחק מהספסל מול הפועל באר שבע אחרי שמחא נגד השופט, יישב ביציע על תקן של מושעה. מי שישובו להרכב, הם ערן לוי וזוראב מנטשאשוילי, אך צריך לזכור שהקבוצה הפסידה בכל ארבעת המחזורים האחרונים ותגיע על מנת לסיים את הרצף השלילי.

 

באימון המסכם ויתר המאמן יגא עזורי על אסיפת שחקנים וככל הנרא ישמור את המילים שיש לו לומר, לרגעים שלפני המשחק עצמו. "במשחקים כאלה, מול

 איצטדיון מלא, קהל ביתי תומך, עם שידור בטלויזיה וכל מה שצריך, לא צריך לדבר. אנחנו מבינים לבד את החשיבות של המשחק", אמר ל-ynet אחד השחקנים.

 

"דווקא במשחקים כאלה אפשר לצאת לדרך חדשה, אבל ברור שנצטרך לעבוד קשה כדי לנסות ולהפתיע", המשיך אותו שחקן. "אנחנו מצפים לתמיכה גדולה מהקהל, כי נצטרך אותו". בקבוצה שואבים עידוד מכמות האוהדים שהגיעה לאימוני הקבוצה, כשאלה הבטיחו להכין תפאורה יפה למשחק אצמו.

 

הרכב משוער: סטיבן אהורלו; שי פטלק, מור דהאן, ניב אלול, דניאל היידמן; אמייה טגה, זוראב מנטשאשוילי, מחמוד עבאס, שניר גואטה (עוסמאן באשירו), ערן לוי; אריק גאו.

 

הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור רפאלוב
צילום: חגי אהרון
מומלצים