שתף קטע נבחר

יובל נעים: "נעלה מול בני יהודה במטרה לנצח"

אחרי הניצחון על אשדוד במחזור הקודם, תתארח הפועל פתח תקווה אצל הכתומים (ש', 19:00, אצטדיון בלומפילד), במסגרת המחזור ה-12. קשטן: "צריכים להיות מרוכזים בסיומת"

"אנחנו עולים למשחק במטרה לנצח", את המסר הזה הבהיר היום (ו') מאמן הפועל פתח תקווה, יובל נעים, לשחקניו במהלך אסיפת הקבוצה לקראת המפגש נגד בני יהודה והוסיף: "הניצחון על אשדוד הוא היסטוריה. הם קבוצה טובה מאוד ויהיה משחק טקטי".

 

על פי האימון המסכם שקיימה היום הקבוצה נראה כי נעים יבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח במשחק האחרון נגד אשדוד. אלון תורג'מן, שכבש בשבת האחרונה, תורגל בקישור הקדמי לסירוגין עם ג'וניור ויסה, במקומו של ישראל זגורי הפצוע. נראה כי העדיפות של המאמן תהיה דווקא לשחקן הצעיר ולא לפרואני שחזר מהרחקה.


תמונות דומות גם השבוע? (צילום: אורן אהרוני)

 

הבלם גל כהן, שחזר אתמול לאימונים, סיים גם היום אימון מלא ויפתח בחוליית ההגנה לצידו של דניאל אדו. שני המגנים יהיו יגאל אנטבי ונאיל חוטבה. חוליית הקישור תורכב מהקשר האחורי ג'ונתן אסוס, גיא דיין, שימשיך לקבל את הקרדיט, ניסן אלקלעי, גיא צרפתי, וכאמור, אלון תורג'מן או ויסה. בחוד הקבוצה יפתח דודו ביטון.

 

הרכב משוער: שניר דורי; נאיל חוטבה, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי; ג'ונתן אסוס, ניסן אלקלעי, גיא דיין, גיא צרפתי, אלון תורג'מן (ג'וניור ויסה); דודו ביטון.

 

קשטן: "הגיע הזמן שניקח נקודות"

אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל גם שניים שהסתיימו בתיקו מאופס, בבני יהודה מעוניינים לצבור שלוש נקודות יקרות. מאמן הקבוצה דרור קשטן, שוחח היום עם שחקניו והבהיר להם: "הגיע הזמן שניקח נקודות. אנחנו לא סופגים ועושים הכל טוב, אבל צריכים להיות מרוכזים בסיומת ליד השער".

 

על פי האימונים האחרונים נראה כי המאמן יבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שסיים בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה. הקשר עומרי אפק, צפוי לרדת לספסל ואת

 מקומו ב-11 יתפוס החלוץ משה ביטון, שישחק לצידו של פיני בלילי, שסבל השבוע ממתיחה קלה אבל השלים את שני האימונים האחרונים ונמצא כשיר להתמודדות. החלוץ איליה יבוריאן יחכה להזדמנות שלו מהספסל.

 

הרכב משוער: דלה אינוגבה; איציק עזוז, אביב חדד, איבן גארידו, כפיר אדרי; קסטוטיס איבסקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן; משה ביטון, פיני בלילי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל נעים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים