שתף קטע נבחר

וויין רוני (שוב) מתנצל בפני אוהדי יונייטד

החלוץ, שחתם על חוזה חדש לחמש שנים לפני כחודש, התנצל על הסאגה שלפני ועל אמירותיו: "לעולם לא הייתי הולך למנצ'סטר סיטי, אני מאושר שנשארתי ביונייטד"

סוף טוב הכול טוב? וויין רוני התנצל אמש (ה') בפני אוהדי מנצ'סטר יונייטד על הסאגה הארוכה שהיתה לפני שחתם על חוזהו החדש בקבוצה.

 

החלוץ האנגלי, שאמר כי הוא רוצה לעזוב את המועדון, הפתיע כשבוע לאחר מכן כאשר חתם לחמש שנים נוספות בשורות השדים האדומים. עם זאת, תהליך החתימה לוו בלא מעט אמירות מצדו של רוני, בין היתר בנוגע לקבוצות אחרות שישמח להצטרף אליהן, כדוגמת מנצ'סטר סיטי או ברצלונה.

 

האוהדים כמובן לא היו מרוצים מכך, וגם לאחר חתימה החוזה היו קולות של חוסר שביעות רצון. כמה מהם אף הלכו רחוק ושרפו בובה בדמותו של רוני האוחז בחוזהו החדש, במטרה להדגיש את חמדנותו של החלוץ.

 

רוני, שמאז הפרשה חזר למגרשים ואף הבקיע את שער הניצחון של מנ'צסטר יונייטד בליגת האלופות מול גלזגו ריינג'רס (0:1), כנראה הבין שאמירותיו לאחר חתימה החוזה אינן מספיקות לאוהדים. "אני מרגיש שכבר התנצלתי על כל העניין, אבל יש כאלה שאומרים שזה לא מספיק", אמר רוני. "במקרה הזה אני רוצה לשוב ולהתנצל בפני האוהדים. אני נאמן לקבוצה לזמן ארוך ורוצה להצליח פה".

 

לגבי השמועות בדבר מעברו ליריבה העירונית השנואה, אמר רוני: "תאמינו לי שאם הייתי הולך לקבוצה אחרת, זה היה מחוץ לאנגליה. לא הייתי בא לסיטי. זו היתה יכולה להיות הטעות הכי גדולה שלי אם הייתי עוזב את יונייטד. הרבה שחקנים עזבו את הקבוצה והם לא מצליחים במקום אחר, אז אני מאושר שנשארתי".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויין רוני
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים